بخشدار بزمان:

امروز شعارهای ما جهانی شده و عدالت خواهی و ظلم ستیزی ما در بین مردم جهان گسترش یافته است

فرحمنش گفت: امروز سالگرد گام دوم بیانیه مقام معظم رهبری است که در این بیانیه رهبر انقلاب ٧ دستاورد و پیشرفت انقلاب را بیان کردند که این ٧ دستاورد، ٧ ظرفیت جدید نیز به وجود آورده است.
کد خبر: ۹۴۹۱۶۰۵
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایرانشهر، مردم غیور و شهید پرور بخش بزمان شهرستان ایرانشهر با حضور با شکوه و حداکثری خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر مشت محکمی بر دهان ضد انقلاب و استکبار جهانی زدند.

فرشاد فرحمنش، بخشدار بزمان در راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن بخش بزمان ضمن گرامیداشت این روز و شکرگزاری در پیشگاه خداوند متعال به دلیل داشتن مردمی حماسی و مقتدر در تمامی دوران ها و عرصه ها، اظهار داشت: ۴۴ سال است که ملت ایران در تمامی مناطق مختلف کشور و جهان به صحنه می آیند و این روز را گرامی می دارند.

وی با بیان اینکه باید شکرگزار خداوند باشیم به دلیل وجود جایگاه ولایت فقیه و جوانانی که جان خود را برای حفظ انقلاب فدا کردند، ادامه داد: امروز سالگرد گام دوم بیانیه مقام معظم رهبری است که در این بیانیه رهبر انقلاب ٧ دستاورد و پیشرفت انقلاب را بیان کردند که این ٧ دستاورد، ٧ ظرفیت جدید نیز به وجود آورده است.

این مقام مسئول با اشاره به دستاوردهای این بیانیه، خاطرنشان کرد: تضمین ثبات امنیت و حفظ تمامیت عرضی، پیشرفت در زمینه علمی و فناوری در عرصه های مختلف، به صحنه آمدن مردم و خلق حماسه ها، ارتقا بینش سیاسی مردم و آگاهی بیشتر آنان، سنگین کردن کفه عدالت در این ۴۴ سال به ویژه به نفع محرومان و نیازمندان، افزایش عیار معنویت در جامعه و مقاومت در مقابل استکبار و همه توطئه ها این هفت دستاورد است.

فرحمنش در کنار این دستاوردها به هفت ظرفیت به وجود آمده اشاره کرد و گفت: امروز شعارهای ما جهانی شده و عدالت خواهی و ظلم ستیزی ما در بین مردم جهان گسترش یافته و فاصله ایران با سایر کشورهای پیشرفته کم شده است.

وی ادامه داد: مشکلات وجود دارد و به فرموده رهبر معظم انقلاب ضعف در عرصه مدیریت و تحقق عدالت اقتصادی به ویژه برای مردم و محرومان دیده می شود و همچنین فرهنگ اسلامی آنگونه که باید در زندگی ما جاری و ساری نیست؛ اگر امروز از آنچه که باید باشد فاصله گرفته ایم از ذات انقلاب نیست بلکه از انقلاب و آرمان های آن فاصله گرفتیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه یکی از ظرفیت های انقلاب اسلامی غلبه بر چالش ها است، گفت: ما می توانیم مشکلات کنونی را حل و این فاصله ها را کم کنیم همانطور که در مقابل چالش های دشمن در این چهل و چهار سال، ایستادیم.

وی داشتن روحیه جهادی و مدیریت انقلابی را از ظرفیت های مهم دانست و گفت: هفت ماموریت مطرح شده در این بیانیه توسط رهبر معظم انقلاب علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصادی مقاومتی، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی و عزت ملی در روابط خارجی، مرز بندی با دشمن و سبک زندگی اسلامی است که باید سرلوحه کار قرار داد.

وی با اشاره به وجود دو مانع مهم در تحقق این اهداف، تصریح کرد: مانع درونی ما تنبلی ها، روحیه اشرافی گری مسئولان، عدم مرزبندی با دشمن، کوتاه آمدن ها، رفتارهای قومی و جناحی است که اگر رفع کنیم هیچ مانع بیرونی نمی تواند جلوی راه ما باشد.

فرحمنش در ادامه گفت: دشمن در این سالها از هرگونه فشار و توطئه ای برای فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کرد که می توان به خرداد ماه امسال اشاره نمود اما با حمایت رهبری و وجود مردمی آگاه و همیشه در صحنه، اهداف شوم آنان خنثی شد.


فرحمنش با تاکید براینکه شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی نه تنها موجب از بین رفتن داشته های این ملت شد بلکه نور، قوت و تلاش شهید سلیمانی از سردار سلیمانی بیش از گذشته در جهان انتشار یافت.

وی در پایان با بیان اینکه سردار سلیمانی مظهر واقعی اعتدال بود و تنها راه نجات کشور، تکثیر روحیه‌ی سردار سلیمانی در عرصه اقتصاد، سیاست خارجی و مجلس است، بیان داشت: امروز باید مردم در عرصه بمانند و شخصی را انتخاب کنند که راه سردار شهید سلیمانی را پیش گرفته باشند و از دشمن نترسند.

ارسال نظرات