22 بهمن تماشایی؛

خلق حماسه حضور دشمن شکن در بام ایران

همزمان با بهار آزادی و سالرو چهل و چهارمین فجر پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی راهپیمایی پرشور مردم در نقاط مختلف شهری و روستایی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۱۵۰۵
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزما با سراسر کشور، راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن، با حضور گسترده  اقشار مختلف مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری در شهرها و روستاهای مختلف برگزار و وفاداری خود به آرمانهای انقلاب، ارزش های اسلامی و منویات ولایت و رهبری را اعلام کردند.

امروز تجدید میثاق با شهدا و حمل تمثال شهیدان و امام و رهبری در سیل جمعیت و صفوف به هم فشرده مردم مشهود بود و شعارهایی در اعلام انزجار ازاستکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی رساتر از همیشه به گوش می رسید.

مردم ولایتمدار شهرستان شهرکرد هم از میدان آستان امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیها حرکت خود را شروع و با طی مسیرهای خیابان ولی عصر(عج)، سعدی غربی، بلوار آیت الله طالقانی به مصلی بزرگ امام خمینی(ره) رسیدند.

امسال در مسیر راهپیمایی 22 بهمن 1401 شهرکرد، ایستگاه های صلواتی، خدمت رسانی بسیج جامعه پزشکی و جمعیت هلال احمر، توزیع نهال از سوی جهادگران جهاد و کشاورزی و موکب های پذیرایی و غرفه های فرهنگی و هنری بسیج، نیروی انتظامی و هیئات مذهبی و ... برپا بود.

ارسال نظرات