خبرهای داغ:

بیانیه سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور به مناسبت ۲۲ بهمن

سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور به مناسبت ۲۲ بهمن بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۹۱۲۷۸
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰

بیانیه سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور به مناسبت ۲۲ بهمن

به گزارش خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور به مناسبت ۲۲ بهمن بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«إِنَّ الَّذِینَ قالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا فَلا خَوْفٌ عَلَیهِمْ وَ لا هُمْ یحْزَنُونَ» (آیه ۱۳ سوره احقاف)
ملت عزیز ایران به فضل الهی نه تنها در بعد نظامی بلکه در ابعاد اقتصادی و جهش علمی و فناوری که پشتوانه تحقق استقلال کشور ایران است روز به روز موفق تر شده است، و این محصول حضور و صبر و استقامت ملت در صحنه و تلاش و کوشش بی‌وقفه مسئولان و مردم است.
انقلاب اسلامی که در ساعات آغازین ۲۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ در سرزمین ایران به رهبری امام خمینی(ره) طلوع کرد و "اعجاز بزرگ قرن"را رقم زد، دستاوردهای فراوان و بی سابقه ای را در حوزه های گوناگون به ارمغان آورده است.
تاریخ غرورآفرین استقامت و پایداری ملت بزرگ ایران اسلامی در این چهل و چهار سال، دفتری مشحون از اوراق درخشان است که با تقدیم خون هزاران شهید و جانفشانی صدها هزار ایثارگر، استقلال، عزت و سربلندی را به ارمغان آورده است. امروز تلاش برای استمرار انقلاب اسلامی و حرکت در مسیر تحقق اهداف مقدس این انقلاب بزرگ، باید در قالب "توانمندسازی فرهنگ غنی ایرانی اسلامی" و "تداوم جهاد اقتصادی" توسط همه ملت و به ویژه نخبگان اقتصادی بر پایه حمایت از کار و کارگر ایرانی، صورت پذیرد.
اکنون که شکست های راهبردی نظام سلطه و استکبار در مصاف با انقلاب و نظام اسلامی علاوه بر جبهه داخلی در سطح منطقه نیز خنثی شدن فتنه های اخیر داخلی و جنگ های نیابتی ضد ملت‌های مسلمان را قطعی و سردمداران کاخ سفید و متحدان بایدن را وادار به رونمایی از طرح ظالمانه و مرده "معامله قرن" نموده است و هژمونی قدرت آمریکا نیز فاقد نقش تعیین‌کننده و اثرگذار در عرصه تحولات منطقه‌ای شده است؛ فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرنوشت ساز پیش از هر مقطع دیگر، پیشران بیانیه گام دوم انقلاب، به عنوان بالاترین سند راهبردی نظام بعد از قانون اساسی کشور، قرار گرفته است.
در چنین شرایطی بی تردید، رمز موفقیت و سربلندی ملت ایران که همان اسلام عزیز و فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، ولایت فقیه و تبعیت از رهبری معظم انقلاب، وحدت، مقاومت و ایستادگی ملی در برابر دشمنان وحضور آگاهانه و به موقع مردم در صحنه‌های نیاز کشور است ، همچنان به منزله مولفه‌های سه گانه قدرت ساز، تداوم حرکت آرمانی و تمدن ساز انقلاب و تحقق راهبرد قوی شدن برابر دشمن قوی پنجه در همه عرصه ها را در اوج شکوه و عظمت، تضمین و رقم خواهد زد.

سازمان بسیج کارگران و کارخانجات در آستانه چهل وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با دعوت از تمام آحاد مردم به ویژه جامعه بزرگ کارفرمایی و کارگری برای حضور پرشور و حماسی در یوم الله ۲۲ بهمن، این صحنه تاریخ ساز، تضمین میکند که پیروزی پاداش صابران است چرا که این وعده برحق الهی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار