خبرهای داغ:

بیانیه بسیج اساتید حوزه علمیه همدان به مناسبت فرا رسیدن ۲۲ بهمن

همدان-بسیج اساتید حوزه علمیه همدان به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۹۱۲۴۴
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بسیج اساتید حوزه علمیه همدان به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ

ﺍﻟﺒﺘﻪ ﻛﺴﺎﻧی ﻛﻪ ﮔﻔﺘﻨﺪ: «ﺻﺎﺣﺐ‌ﺍﺧﺘﻴﺎﺭﻣﺎﻥ ﺧﺪﺍﺳﺖ» ﻭ ﭘﺎی ﺣﺮﻓﺸﺎﻥ ﺍﻳﺴﺘﺎﺩﻧﺪ، ﻓﺮﺷﺘﮕﺎﻥ ﺩﺭ ﻫﻨﮕﺎم ﻣﺮﮒ ﺑﺮ ﺁﻧﺎﻥ ﻓﺮﻭﺩ ﻣی‌ﺁﻳﻨﺪ ﻛﻪ: «ﻧﺘﺮﺳﻴﺪ ﻭ ﻏﺼﻪ ﻧﺨﻮﺭﻳﺪ! ﻣﮋﺩﻩ ﺑﺎﺩ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺑﻬﺸﺘی ﻛﻪ ﺩﺭ ﺩﻧﻴﺎ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﻭﻋﺪﻩ ﻣی‌ﺩﺍﺩﻧﺪ». (فصّلت-٣٠ (مقام معظم رهبری: «بیست و دوم بهمن، عید حقیقی برای ملت ما است».

به فضل الهی وعنایت امام عصر (عج) در طلیعه ۴۴ سالگرد پیروزی معجزه‌گون انقلاب شکوهمند اسلامی قرار گرفتیم. بر همه ما لازم و واجب است تا به پاس قدردانی از ایثار وفداکاری‌های مردمی انقلابی که به ندای حق طلبی و عدالت‌جویی رادمردی الهی  لبیک گفته و با فداکاری و جانفشانی‌های بسیار بساط حکومت سرسپرده، جنایتکار، منحوس و طاغوتی پهلوی را برچیدند و در ۲۲ بهمن ۵۷ به بهای اهدای جان‌های عزیزان خود، شهد شیرین پیروزی نوشیدند، در یوم الله ۲۲ بهمن ماه ۱۴٠۱ باری دیگر با این عزیزان تجدید عهد و پیمان نماییم.

استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا، در طول ۴۳ سال گذشته به خصوص در وقایع اخیر و جنگ ترکیبی و همه جانبه سیلی محکمی از مردم بصیر ایران  اسلامی خورده است، و با برنامه‌ریزی وسیع و با به صحنه آوردن همه ابزار و امکانات سخت و نرم خود در صدد برآمد تا امسال جشن سالگرد انقلاب به وقوع نپیوندد، ولی مانند همیشه با درایت‌های رهبری شجاع و حکیم و امتی مطیع و بصیر خواب آشفته‌اش تعبیر نشد و شکست مفتضحانه‌ای را متحمل شد.

اکنون در چهل وچهارمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نهال انقلاب به سلامت از انواع فتنه‌ها و تهدیدات عبور کرده و تبدیل به درخت تنومندی شده است، اما دشمنان قسم خورده نظام هنوز دست از خصومت برنداشته و همچنان با پی‌ریزی فتنه‌های پیچیده‌تری سعی در خدشه‌دار کردن وجهه انقلاب اسلامی دارند.

بسیج اساتید حوزه علمیه همدان با گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ضمن دعوت از مردم غیور و بصیر ایران اسلامی برای شرکت با شکوه در راه‌پیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، امیدوار است با یاری خداوند متعال، توسل به ائمه اطهار علیهم السلام و با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و هوشیاری مردم فتنه‌های پیچیده پیش رو نیز خنثی و روز به روز بر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی افزوده گردد و ان‌شاء‌الله به زودی پرچم حکمرانی بر پایه عدل الهی، در دستان صاحب اصلی آن حضرت صاحب الزمان (عج) قرار گیرد.

بسیج اساتید حوزه علمیه همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار