پیام فرمانده سپاه لردگان:

۲۲ بهمن روز مردمی است که تصمیم گرفتند خود تاریخ را بنویسند

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان لردگان با صدور پیام ضمن تبریک چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از آحاد مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.
کد خبر: ۹۴۹۱۲۴۲
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن پیام فرمانده سپاه ناحیه شهرستان لردگان به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم"

«والفجر و لیال عشر»

“روز ۲۲ بهمن و راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر اقتدار ملی است، مظهر اقتدار ملت ایران است، مظهر حضور مردمی، اراده و عزم ملی ملت ایران است که مرد و زن و پیر و جوان، در همه‌ شرایط به خیابان‌ها می‌آیند و خودشان را در سرتاسر کشور در مقابل چشم بینندگان قرار می‌دهند؛ این خیلی باعظمت است”. مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی).

۲۲ بهمن ماه سرآغاز یک فصل جدید در کتاب تاریخ قطور ایران زمین است، همان روزی که اراده ملت، طرحی زیبا درانداخت و مردم دست در دست هم توانستند دیواره های محکم حکومت شاهنشاهی را فرو ریزند و با رقم زدن نظام جدیدی در عرصه سیاسی دنیا، درهایی از استقلال، اقتدار، خودباوری، شکوفایی و پیشرفت را در مقابل دیدگان تمام جهانیان بگشایند.

۲۲ بهمن روز تاریخی و حماسی مردمی است که تصمیم گرفتند خود تاریخ را بنویسند، مردمی که با اراده ای الهی تاریخ ساز شدند و با پیروزی پرچم اسلام را به اهتزاز  درآوردند، ۲۲ بهمن روزی متعلق به مردم و برای ملت قهرمان ایران است.

اینجانب به نمایندگی  از سپاه ناحیه شهرستان ‌لردگان با تبریک یوم الله ۲۲ بهمن و ادای درود و احترام به روح پرفتوح امام شهیدان و شهیدان انقلاب و دفاع مقدس و در همراهی با دلسوزان انقلاب و نظام از عموم مردم شریف و آگاه و بسیجیان دیار همیشه قهرمان کاروان پیاده شهرستان ولایت مدار لردگان دعوت می نماید تا با حضور پر شور و حماسی خود در روز ۲۲ بهمن ضمن میثاق با خون شهیدان و تجدید بیعت با آرمانهای بلند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) و امام خامنه ای(مدظلله العالی) یکبار دیگر عزم و اراده خود را در حمایت همه جانبه از انقلاب اسلامی و دستاوردهای عظیم آن در برابر دیدگان جهانیان به نمایش بگذارند.

وعده ما جمعه ۲۲ بهمن ماه از چهارراه بسیج تا مصلی بزرگ شهر لردگان ساعت ۱۰ صبح"

برادر شما

سرهنگ پاسدار عباس رحیمی

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان لردگان

بهمن ۱۴۰۱

ارسال نظرات