انقلاب اسلامی ایران ،انقلابی است ؛ که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ حضرت علی اکبر(علیه السلام)با جانشین فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان هیرمند، هم زمان با ایام الله دهه مبارک فجر دیدار کرد.
کد خبر: ۹۴۹۱۲۰۸
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، با فرا رسیدن چهل و چهارمین پیروزی با شکوه انقلاب اسلامی ایران حجت الاسلام احمد قادری کامروا،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ حضرت علی اکبر(علیه السلام) و هیئت همراه با سرهنگ پاسدار احمد رضا سرگلزایی جانشین فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان هیرمند دیدار و گفتگو کرد.

 حجت الاسلام احمد قادری کامروا ضمن تبریک دهه مبارک فجر، ایام الله دهه فجر را روزهای پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: دهه فجر دهه یی، بیاد ماندنی است و روزهایی ماندگار و فراموش نشدنی در تاریخ ملت بزرگ ایران است.

وی در ادامه تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران ،انقلابی است ؛ که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ حضرت علی اکبر(علیه السلام) اذعان داشت: انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود؛که در آن عده ای قلیل، با اعتقادی وسیع و راسخ، نیروهای کفر و باطل را شکست دادند و چشم قدرتمندان گیتی وجهان رامبهوت خود کردند.

حجت الاسلام احمد قادری کامروا، خاطر نشان کرد: دهه فجر فرصت بازنگری در ارزش ها و آرمان هاست.وقتی که امام آمد، ستم رفت، شاه رفت و پلیدی و تباهی و سیاهی نیز از جامعه ایران رخت بربست.

ارسال نظرات