مسابقه نقاشی ویژه نونهالان در شهرستان ایرانشهر برگزار شد

با هدف گرامیداشت دهه مبارک فجر و اشاعه ارزش های انقلاب اسلامی، مسابقه نقاشی ویژه نونهالان در بخش بزمان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۱۱۸۳
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایرانشهر،به مناسبت ایام الله دهه فجر مسابقه نقاشی ویژه نونهالان در حوزه مقاومت بسیج ام ابیها(س) بخش بزمان شهرستان ایرانشهر برگزار شد.

سیده نجمه سجادی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج ام ابیها(س) گفت: با هدف گرامیداشت دهه مبارک فجر و اشاعه ارزش های انقلاب اسلامی، مسابقه نقاشی ویژه نونهالان در بخش بزمان برگزار شد.

سجادی با اشاره به این‌که این برنامه در راستای طرح ملی ایران قوی برگزار می شود، افزود: نقاشی های مربوط به ایام الله دهه مبارک فجر، روشی خلاقانه برای آشنایی نونهالان با چگونگی پیروز شدن انقلاب اسلامی است تا یاد و خاطره این روزهای شکوهمند و زیبا و مجاهدت شهیدان و افرادی که در این راه قدم گذاشتند، بهتر در ذهن کودکان و نونهالان باقی بماند.

وی در حاشیه برگزاری این مسابقه هنری گفت: نقاشی بهترین راه برای آشنایی کودکان با انقلاب اسلامی است و هدف از اجرای این مسابقه شناخت هرچه بیشتر این نسل با مفاهیم انقلاب و ارزش‌های ناب آن است، چراکه انتخاب هنر نقاشی ابزار مناسب برای انتقال پیام انقلاب بوده و نونهالان بهتر می توانند خلاقیت‌های خود را از رشادت‌های مردم و امام (ره) به زبان هنر به نمایش بگذارند و این امر سبب تقویت آگاهی این قشر از وقایع انقلاب خواهد شد.

گفتنی است از بین بیست نقاشی کشیده شده به نقاشی‌های برتر به قید قرعه به رسم یادبود هدایای اهدا شد.

ارسال نظرات