فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان:

استقلال، بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است که در جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت

نخعی گفت: پس از پیروزی انقلاب، جمهوری اسلامی یکی از گفتمان‌های عدالت بود و برخورداری صدر در صدی مردم به برق، آب و جاده را شامل می‌شود ودر حوزه دانشگاه‌ها سطح سواد در قبل و بعد انقلاب قابل‌ مقایسه نیست.
کد خبر: ۹۴۹۱۰۱۰
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲

محمدرضا نخعی در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: انقلاب اسلامی هنگامی شکل گرفت ؛ که دو بلوک شرق و غرب در تمامی نقاط جهان قدرت‌نمایی می‌کردند و بخشی از کشورها و حکومت‌های دولت به این دو بلوک وابسته بودند.

وی در ادامه افزود: بسیاری از کشورها رمز اداره جهان را در وابستگی به یکی از این دو بلوک‌ می‌دانستند.

نخعی تصریح کرد: در چنین شرایطی انقلابی در ایران پا گرفت که شعار اولیه آن نه شرقی نه غربی، جمهوری اسلامی بود که بزرگ‌ترین دهن‌کجی و مخالفت به دو بلوک شرق و غرب به‌حساب می‌آمد.

فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان خاطر نشان کرد : از همان ابتدای انقلاب اسلامی این دو بلوک به این نتیجه رسیدند که این کار نوین و جدید، اقدامات آنان را زیر سؤال می‌برد.

نخعی اذعان داشت : دو بلوک شرق و غرب از همان آغاز شکل‌گیری انقلاب دشمنی خود را با نظام اسلامی شروع کردند و بلوک غرب به سردمداری آمریکا از گذشته در ایران حضور داشت و بیشترین غارت اموال ملی به دست آنان بود که حتی حکومت و دولت را تعیین می‌کردند.

نخعی بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی را استقلال دانست و اظهار کرد: استقلال، بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است که در جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت که حتی خارج از مرزهای جغرافیای کشور به آن احترام می‌گذارند و نفوذ و گفتمان انقلاب اسلامی در سایر کشورها تأثیرگذار است و پای ثابت معاملات و معادلات جهان جمهوری اسلامی باید باشد.

وی با اشاره به وضعیت کلی ایران در قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: در ایران پایتختی به نام تهران وجود داشت که زاغه‌نشین بودند و مردم در بدترین حالت ممکن زندگی می‌کردند اما در حال حاضر وضعیت معیشتی مردم بسیار متفاوت شده است.

نخعی تصریح کرد : پس از پیروزی انقلاب، جمهوری اسلامی یکی از گفتمان‌های عدالت بود و برخورداری صدر در صدی مردم به برق، آب و جاده را شامل می‌شود ودر حوزه دانشگاه‌ها سطح سواد در قبل و بعد انقلاب قابل‌ مقایسه نیست.

ارسال نظرات