خبرهای داغ:
معاون پشتیبانی، توسعه و منابع انسانی استانداری همدان:

تمام مدیران اجرایی استان در پی هم افزایی برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام هستند

همدان- معاون پشتیبانی، توسعه و منابع انسانی استانداری همدان گفت: سیاست‌های استاندار پیگیری مجدانه اهداف دولت سیزدهم است، و تمام مدیران اجرایی استان در پی هم افزایی برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام هستند.
کد خبر: ۹۴۹۰۸۰۳
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سید محمدرضا میرصفدری در حاشیه افتتاح سالن ورزشی زنده یاد «رسول شهبازی» روستای کوهانی شهرستان نهاوند اظهار کرد: دولت سیزدهم مصمم است که پروژه‌های نیمه تمامی که از گذشته به جا مانده به بهره‌برداری برساند.

وی گفت: در استان همدان سیاست‌های استاندار نیز پیگیری مجدانه اهداف دولت سیزدهم است، بنابراین تمام مدیران اجرایی استان در پی هم افزایی برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام هستند.

معاون پشتیبانی، توسعه و منابع انسانی استانداری همدان با اشاره به اینکه استان همدان در جذب اعتبارات سفر ریاست جمهوری جزء استان‌های برتر کشور است، بیان کرد: در سفر ریاست جمهوری اعتبارات بسیار خوبی برای استان اختصاص داده شد که سقف این اعتبارات بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان بود که به استان برای پروژه‌های نیمه تمام شهرستان‌ها تعلق گرفت که بسیاری از این اعتبارات جذب شده‌اند.

وی با بیان اینکه پروژه سالن ورزشی زنده یاد رسول شهبازی از مهمترین پروژه‌های شهرستان نهاوند است که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، افزود: با افتتاح سالن ورزشی زنده یاد شهبازی گامی در راستای توسعه ورزش شهرستان نهاوند برداشته می‌شود .

میرصفدری گفت: امیدواریم بیش از گذشته بتوانیم در راستای جهاد تبیین که مورد تاکید مقام معظم رهبری است  گام برداریم و از رسانه‌ها می‌خواهیم که دستاوردهای دولت سیزدهم را که در راستای منویات مقام معظم رهبری و جهاد تبیین است، به گوش مردم برسانند که مردم مطلع باشند خدمتگزاران آنها چه خدماتی به مردم شریف ایران ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار