بیانیه مشترک کانون و بسیج مداحان چهارمحال و بختیاری؛

حضور پر شور و حماسی در راهپیمایی 22 بهمن

کانون مداحان و سازمان بسیج مداحان،هیئات مذهبی وشعرای آیینی استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بیانیه مشترک صادر کردند.
کد خبر: ۹۴۹۰۷۷۸
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛کانون مداحان و سازمان بسیج مداحان،هیئات مذهبی وشعرای آیینی استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر باصدور بیانیه مشترکی با گرامیداشت اعیاد رجبیه، چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را تبریک گفتند.  متن بیانیه را با هم مطالعه کنیم...

بسم الله الرحمن الرحیم

  پیروزی انقلاب اسلامی ایران به عنوان بزرگترین و مردمی‌ترین انقلاب، معجزه‌ای الهی بود که با پشتوانه اراده و خلوص یک ملت با هدایت داهیانه امام خمینی (ره) به سلطنتی پایان داد که سال‌های متمادی حیات خلوت مستکبران عالم بود. نهضتی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و نشات گرفته از قیام و نهضت عاشورای حسینی است و قطعاً تا قیام جهانی حضرت ولی عصر ارواحنافداه استمرار خواهد داشت.

با گذشت ۴۴ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی، شاهد رشد و شکوفایی روزافزون شاخصه‌های علمی، فناوری، نظامی، اجتماعی و استقلال کشور هستیم، رشد علمی ایران در منطقه و جهان به حد افتخار آمیز و درخشانی رسیده است که حتی دشمنان قسم خورده نیز قادر به انکار آن نیستند.

ایران اسلامی به عنوان یک کشور مستقل و آزادی‌خواه به یک بازیگر فعال و موثر در عرصه‌های منطقه‌ای و بین المللی تبدیل شده است و از سوی دیگر، شاهد شکل‌گیری جبهه مقاومت در کشورهای مختلف بر علیه ظلم و استبداد مسکتبران عالم هستیم که نقطه اتکای آن‌ها، انقلاب اسلامی ایران است.

  البته بر کسی پوشیده نیست که ملت شریف نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران در طول بیش از چهار دهه گذشته همواره با وجود جنگ سخت و نرم دشمنان داخلی و خارجی و تهدید آفرینی‌های مختلف آن‌ها،  مسیر رشد و تعالی خود را طی کرده و امروزه به مدد همت و همدلی ملت شریف ایران در اوج قله افتخار و عزت قرار دارد اگر چه در ماه‌های اخیر نیز، ایران عزیزمان شاهد صحنه‌آرایی پیچیده دشمنان داخلی و خارجی بود که در جریان آن حوادث تلخ و پرهزینه‌ای به انقلاب اسلامی تحمیل شد.

  دشمنان پرکینه کشورمان با تکیه بر جنگ شناختی و دست به تحریف واقعیت زده و با تحریک افکار عمومی، ایجاد اخلال در امنیت روانی و معیشتی جامعه را در دستور کار قرار دادند که نتیجه آن تحمیل خسارات سنگین و بعضاً جبران‌ناپذیر به جان و مال ملت ایران بود ه است.

  اکنون که در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، همچنان رشادت شیر زنان و غیور مردان مجاهد این پهنه بر تارک عالم می‌درخشد و همچنان شاهد شهادت مجاهدان، عالمان، دانشمندان و حتی بدنه ملت شهیدپرور هستیم که در اثر توطئه‌های مستکبران رخ می‌دهد و باعث شکوفایی بیش از پیش مسیر ملت انقلابی ایران می شود. تصویر ماندگار ایثار و از خودگذشتگی آنان همواره در صفحات تاریخ ثبت است و خون شهدای پاک و فرزندان غیور این سرزمین همواره الهام بخش جوانان کشور است.

 در همین راستا بایستی اذعان داشت، مهمترین وظیفه آحاد مردم بویژه جامعه ستایشگری و هیئات مذهبی برای زدودن غبارهایی که بر دیدگان برخی حجاب افکنده است و بر آن همه سرافرازی ملی و بین المللی، پیشرفت‌ها و درخشش انوار انقلاب اسلامی و افتخارات ملت شجاع سایه انداخته است و ناجوانمردانه به دروغ، تزویر، اغتشاش و فتنه انگیزی پرداخته است، استفاده از فریضه "جهاد تبیین" می‌باشد که رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای عزیز مدظله‌العالی بر این قشر تکلیف فرمودند، تا به واسطه آن به تبیین و روشنگری ابعاد واقعی و دستاوردهای انقلاب اسلامی در میان آحاد مردم بپردازند.

کانون مداحان و سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان چهار محال و بختیاری در فرارسیدن ایام الله دهه فجر  صمیمانه به پیشگاه امام زمان ارواحنافداه، مقام معظم رهبری و مردم ایران اسلامی به ویژه جامعه ستایشگری، تبریک گفته و اعلام میدارند، افسران جنگ نرم مداحان، شاعران آیینی و هیئات مذهبی دوشادوش مردم مؤمن، انقلابی و ولایتمدار ایران قوی، امسال نیز با حضوری پرشور و آگاهانه در برنامه‌های دهه مبارک فجر به ویژه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های امام راحل، بیعتی مجدد با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی خواهند داشت.

 

کانون مداحان و سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان چهار محال و بختیاری

ارسال نظرات