خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه نینوا:

بیش از 90 دانشگاه از فعالیت های بهداشتی،درمانی و آموزشی پشتیبانی می نمایند/فعالیتهای بهداشتی بعد از انقلاب رشد بی نظیری داشته است

دکتر مقصودلو گفت: امسال بیش از 20 تیم جهادی در مناطق پیش بینی شده با همکاری کانون های بسیج جامعه پزشکی استان مستقر در مراکز بهداشتی استان به ارایه خدمات عمومی تخصصی و داندانپزشکی خواهند پرداخت.
کد خبر: ۹۴۹۰۷۷۰
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲

بیش از 90 دانشگاه از فعالیت های بهداشتی،درمانی و آموزشی پشتیبانی می نمایند/فعالیتهای بهداشتی بعد از انقلاب رشد بی نظیری داشته است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ دکتر مقصودلو مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه نینوا در گفتگو با خبرگزاری بسیج بمناسبت چهل و چهارمین بهار انقلاب گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات بهداشتی و درمانی در تمامی حوزه ها پیشرفت چشمگیری داشته و گواه آن میتوان به تعداد دانشگاه های علوم پزشکی در سطح کشور اشاره کرد که بیش از 90 دانشگاه از فعالیت های بهداشتی ، درمانی و آموزشی پشتیبانی می نمایند که در مقایسه با پیش از انقلاب رشد  بی نظیری داشته است. از این رو سازمان بسیج جامعه پزشکی از طریق برنامه ریزی فعالیت های جهادی، فرهنگی، تربیتی ، علمی و... در بین جامعه پزشکی توانسته اقدامات مناسبی را در این قشر اجرا نماید. به عنوان مثال فعالیت های جهادی در ایام مقابله با اپیدمی بیماری کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی توسط بسیجیان جامعه پزشکی استان برکسی پوشیده نیست.

وی افزود: در راستای ارایه خدمات بی منت در حوزه سلامت استان نیز تیم های جهادی سلامت محور تحت عنوان تیم های شهید بزرگوار رهنمون فعال بوده و خدمات بهداشتی و درمانی را در مناطق کم برخوردار استان ارایه نموده اند. این اقدامات در راستای جهاد خدمت رسانی و در جهت امبدافرینی در بین هم استانی های عزیز برنامه ریزی و در حال اجرا می باشد.

مقصودلو با اشاره به همکاری گروههای جهادی با این قشر اظهار داشت: در دهه مبارک فجر امسال نیز بیش از 20 تیم جهادی در مناطق پیش بینی شده با همکاری کانون های بسیج جامعه پزشکی استان مستقر در مراکز بهداشتی و درمانی استان به ارایه خدمات عمومی تخصصی و داندانپزشکی  خواهند پرداخت.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه نینوا در پایان به برنامه های این قشر در دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: جشن انقلاب، سرکشی از خانواده شهدای سلامت و مسابقات فرهنگی و ورزشی برای جامعه پزشکی استان بازدید از نمایشگاه دستاوردهای هوافضای سپاه در قالب اردوی راهیان پیشرفت برای نخبگان جامعه پزشکی استان در دهه مبارک فجر با هدف جهاد امیدافرینی اجرا خواهدشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار