خبرهای داغ:
فرمانده سابق قرارگاه نصرت؛

بزرگ ترین جهاد تبیین، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است

سردار اهوازیان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را بزرگ ترین جهاد تبیین دانست و گفت: امروز بزرگ ترین جهاد تبیین در برابر تهاجم ترکیبی دشمن، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، فرهنگ ایثار و شهادت در ایران اسلامی به برکت امام خمینی(ره) احیاء شد.
کد خبر: ۹۴۹۰۷۲۵
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، سردار عبدالفتاح اهوازیان، فرمانده سابق قرارگاه نصرت، در یادواره شهدای دی ماه شهرستان بوئین زهرا، به عملیات غرور آفرین والفجر 8 اشاره کرد و گفت : عملیات والفجر 8 حاصل 6 ماه مطالعه رزمندگان درباره جزر و مد رودخانه اروند و برنامه ریزی برای عبور از این رودخانه وحشی بود. هدف ایران از اجرای عملیات بزرگ والفجر 8 در وهله نخست شکست هیمنه دشمن و سپس قطع دسترسی رژیم بعث به خلیج فارس و دور کردن آتش جنگ از شهرهای مرزی ایران بود.      

وی در ادامه افزود: ایمان، اتحاد و یکدلی و ولایتمداری رزمندگان دفاع مقدس، رمز موفقیت دوران دفاع مقدس بود. امروز در فضای جنگ ترکیبی دشمن نیز باید وحدت و همدلی مردم و مسئولان نظام اتفاق بیفتد، چرا که هدف دشمن در جنگ ترکیبی، ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان است. 

سردار اهوازیان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را بزرگ ترین جهاد تبیین دانست و گفت: امروز بزرگ ترین جهاد تبیین در برابر تهاجم ترکیبی دشمن، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، فرهنگ ایثار و شهادت در ایران اسلامی به برکت امام خمینی(ره) احیاء شد. عالی ترین مقام، مقام شهادت است و بالاتر از آن مقامی نیست و در حقیقت، شهداء سرمایه عظیم و جاودانه انقلاب اسلامی هستند که فقط با خداوند معامله کردند. 

فرمانده سابق قرارگاه نصرت، در پایان سخنان خود، به جریان فکری غرب علیه آرمان های انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: یکی از محسنات یادواره شهداء حضور جوانان در آن است و باید جوانان که نسل آینده کشور در دست اینهاست، در این یادواره شرکت کنند. امروز جریان فکری غرب برای جوانان ما در راستای جنگ شناختی، برنامه ریزی جامع و کاملی انجام داده و به جای الگوپذیری از شهداء، الگو و اسطوره غربی به عنوان الگو برای جوانان معرفی می کند.  

 

انتهای پیام

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار