جانشین سپاه ناحیه دشتستان:

راهیان‌نور، از قدرت‌های نرم جمهوری اسلامی در برابر تهاجم فرهنگی است

سرهنگ ستاریحیایی گفت: راهیان‌نور، یکی از قدرت‌های نرم جمهوری اسلامی در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان است.
کد خبر: ۹۴۹۰۵۹۲
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، سرهنگ ستار یحیایی جانشین سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان در مراسم بدرقه دانش آموزان دختر به مناطق راهیان نور در شهر برازجان، با اشاره به دلاوری‌های حضرت زینب (س) در واقعه کربلا، ایمان قوی، استقامت، پایداری، صبر و بصیرت را از شاخصه‌های آن حضرت دانست و اظهار کرد: موقعیت‌شناسی و ولایت‌مداری عمده دلائل عظمت حضرت زینب کبری (س) است.
وی با اشاره به رمز ماندگاری کربلا، ادامه داد: حضرت زینب (س) بعد از عاشورا با خطبه‌های آتشین در کوفه و شام از نهضت کربلا و اهداف و آرمان شهدای کربلا پاسداری کرد.
یحیایی، پاسداری از آرمان شهدا را وظیفه همه دانست و با بیان اینکه یاد شهدا باید زنده بماند و پیام شهدا به جامعه منتقل شود، تصریح کرد: راهیان‌نور زمینه‌ساز زنده ماندن یاد شهدا و انتقال پیام شهدا به جامعه است.
این مسئول با اشاره به برکات راهیان‌نور برای کشورمان، یادآور شد: راهیان‌نور، یکی از قدرت‌های نرم جمهوری اسلامی در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان است که روزبه‌روز بر آن افزوده شده و جوانان را هدف قرار می‌دهد.
جانشین سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان، با بیان اینکه همان‌طورکه کربلا صحنه تحول انسان‌ها بود، کربلای ایران نیز صحنه تحول جوانان و نوجوانان است و باید ثمرات و برکات حضور جوانان، نوجوانان و تاثیرگذاری راهیان‌نور تشریح شود، افزود: باید تلاش شود زمینه زیارت با معرفت در راهیان‌نور فراهم شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار