مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دشتستان:

دهه مبارک فجر، یادآور مجاهدت و ایثار ملت ایران است

دوره آموزشی گروه‌های نقش آفرین مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان برگزارشد.
کد خبر: ۹۴۹۰۵۷۹
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان، در دوره آموزشی گروه‌های نقش آفرین مجموعه نمایندگی ولی فقیه، ضمن تبریک ایام دهه فجر اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی از همان آغاز با دشمنی ابرقدرت‌ها آغاز شد و اگرچه این ابرقدرت‌ها با هم اختلاف داشتند، اما در زمینه مقابله با انقلاب اسلامی همه با هم متحد شدند و یک جبهه واحد علیه انقلاب اسلامی تشکیل دادند؛ چرا که نظام اسلامی هنجار‌های نظام سلطه و آنچه بر دنیا حاکم بوده را رد کرده بود.
حجت الاسلام ابوذر شاد اظهار داشت: نهضت امام خمینی به عنوان یک تجربه نوین، سرآغاز بیداری در برابر ستمگران و موجب قطع ید استکبار جهانی به سردمداری آمریکای تجاوزکار از ایران اسلامی بوده است.
وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران، فروغ امید و گرمی حیات را به کالبد سرد مسلمانان و مستضعفان جهان دمید و تجربه‌ای تازه از حکومت دینی توأم با ارزش‌هایی مانند عدالت، استقلال، آزادی و مردمسالاری دینی را به بشریت عرضه نمود.
حجت الاسلام ابوذر شاد خاطر نشان کرد: دهه مبارک فجر و یوم الله۲۲بهمن، یادآور مجاهدت و ایثار ملت رشید ایران و پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل عظیم الشأن حضرت امام خمینی «قدس سره» و جانفشانی شهیدان سرافراز این سرزمین می‌باشد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان با بیان اینکه هر روز که بر نظام جمهوری اسلامی ایران میگذرد و افق‌های تازه آشکار می‌شود و فراز و نشیب‌های این راه پرافتخار نمایان‌تر می‌شود، ارزش جان‌بازی شهیدان جلوه‌ی بیشتر می‌یابد، گفت: آنان با خون خود بنیان این سازه عظیم و پرشکوه را مستحکم کردند و نهال نورسی را به درخت ستبر و ریشه‌داری تبدیل نمودند.
این مقام مسئول به جایگاه حساس گروه‌های نقش آفرین مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه اشاره گرد و یادآور شد که رابطین و عزیزان نمایندگی در حوزه‌های مقاومت نقش صیانت و پاسداری بسیجیان را برعهده دارند و در این راستا باید صداقت و تقوای الهی را پیشه کنند.
در ادامه این دوره، هر یک از معاونت‌های حوزه نمایندگی با تشکیل کارگروه‌های تخصصی، به بیان توجیهات و مطالب مربوط به حوزه کاری خود پرداختند.

پایان خبر/

ارسال نظرات