دیدار با خانواده شهدا انگیزه خدمت را در مسئولین دو چندان می کند

عنایت نیا گفت: انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به جایگاه والایی رسیده و اکنون خانواده شهیدان سرمایه های انقلاب هستند.
کد خبر: ۹۴۹۰۵۱۳
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و تجدید پیمان با آرمانها و ارزشهای شهدا و امام شهدا با همت حوزه صاحب الزمان(عج) ادارات کل و جهاد کشاورزی استان از دو خانواده شهید دیدار و دلجویی شد.

محمدرضا عنایت نیا، فرمانده حوزه صاحب الزمان(عج) ادارات کل سیستان و بلوچستان گفت: دیدار از خانواده‌های معظم شهدا و لمس شیوه زیستن آنها همان موضوعی است که فرموده مقام معظم رهبری در شناخت سبک واقعی زندگی ایرانی و اسلامی است.

وی اظهار داشت: تجلیل از ایثار خانواده شهدا به ویژه شهدای جهادگر و سنگرساز بی سنگر وظیفه ذاتی بسیج و جهاد کشاورزی میباشد و خانواده شهدا ولی نعمت ما هستند و دیدار با خانواده شهدا انگیزه خدمت را در مسئولین دو چندان می کند.

عنایت نیا افزود: اگر استقامت و شجاعت شهدا نبود اکنون این آرامش را نداشتیم و باید مردم و ملت ما قدرشناس شهدا و خانواده معظم شهدا باشند، انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به جایگاه والایی رسیده و اکنون خانواده شهیدان سرمایه های انقلاب هستند.

فرمانده حوزه بسیج صاحب زمان ادارات کل حضور در کنار خانواده شهدا را توفیق الهی برای مسئولان و خدمتگزاران نظام دانست و ادامه داد: امروز آرامش حاکم بر جامعه را مدیون قطره قطره‌‌ خون شهدا هستیم.
در پایان از خانواده محترم شهدا توسط اداره کل جهاد کشاورزی تجلیل بعمل آمد.

شایان ذکر است از اول دهه مبارک فجر تا کنون از ۳۲ خانواده شهید درشهرستان زاهدان دیدار و دلجویی شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار