خبرهای داغ:

برپایی میز خدمت در راستای خدمات پزشکی در آبادان

مسئول بسیج سازندگی حوزه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) سپاه ناحیه آبادان از برپای میز خدمت توسط گروه جهادی پزشکی در مناطق محروم آبادان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۰۲۲۴
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵

مسئول بسیج سازندگی حوزه مقاومت بسیج حضرت ابولفضل(ع) سپاه ناحیه آبادان گفت: میز خدمت خدمات پزشکی ودرمانی پایگاه بسیج نفت در روستای دلگه وابوشانگ برقرار گردید.

 

وی در ادامه تصریح کرد:باهمکاری وهماهنگی با پایگاه بسیج نفت ومعرفی مناطق محروم ،گروه جهادی پزشکی بیمارستان امام خمینی ره جهت ارائه خدمات درمانی با همکاری حوزه ابوالفضل وحضور بسیجیان پایگاه دلگه وابوشانگ برای برقرای امنیت ودعوت عموم مردم برای این امر خیر به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی حضور به عمل آوردند.

 

۱

مسئول بسیج سازندگی حوزه حضرت ابولفضل(ع) بیان کرد:

 

دراین راستا پزشک عمومی وکارشناس مامائی دردوبخش حضور داشتند که باحضور عموم مردم خدماتی خوبی ارائه شد.در این اردوی جهادی، خدمات تزریقات و توزیع رایگان دارو نیز انجام گردید و همچنین مقرر شد برای افرادی که پزشک برای آنها آزمایش نوشته است، نمونه‌گیر روز بعد به آن روستا رفته و از آن افراد، نمونه آزمایش بگیرد.

 

وی با اشاره بر اینکه اهمیت اردوهای جهادی در بُعد اول و ظاهر آن، خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم است، اما بعد دوم اهمیت اردوهای جهادی و اصل موضوع این است که اردوهای جهادی فرصتی برای خودسازی است و ما در این اردوها سعی می‌کنیم تمرین “بنده خوب خدا بودن” کنیم.

 

وی درپایان از تمامی برادران که این میز خدمت را هماهنگی کردند وتلاش برای برپا کرن این برنامه انجام دادن تشکر کردوبرای آنها آرزوی موفقیت نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار