خبرهای داغ:
به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه فسا برگزار شد:

برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در فسا با مشارکت بیش از ۴۰ کارآفرین برتر

درایام الله دهه مبارک فجر وبه مناسبت چهل وچهارمین فجرپیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در فسا با مشارکت بیش از ۴۰ کارآفرین برتر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۰۱۰۰
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، درایام الله دهه مبارک فجر وبه مناسبت چهل وچهارمین فجرپیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در فسا با مشارکت بیش از ۴۰ کارآفرین برتر برگزار شد.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که فرمانده سپاه ناحیه فسا، فرماندار ویژه و تعدادی دیگر از مسئولین شهرستان حضور داشتند، سرهنگ پاسدار عباس سامانیان، مسئول بسیج سازندگی سپاه فسا، ضمن گرامی داشت و تبریک ایام الله دهه پرفروغ فجر گفت: در این نمایشگاه اشتغال زایی و اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی شهرستان فسا که با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) برپا شد، بیش از 40کارآفرین حضوردارند که این کارآفرینان پیش از این با حمایت این دو نهاد (سپاه ناحیه فسا و کمیته امداد امام خمینی (ره)) و دریافت تسهیلات تبصره 16 موفق به راه اندازی کسب و کار شده اند و به درآمد زایی رسیده اند.

وی افزود: این نمایشگاه در راستای عرضه محصولات و تولیدات این کارآفرینان خرد و خانگی راه اندازی شده و فرصت مناسبی برای بازدید همشهریان عزیز است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه کارآفرینانی از شهرهای استهبان، زاهدشهر، ششده و قره بلاغ و نوبندگان نیز حضور دارند و محصولات خود را ارائه و عرضه می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها