خبرهای داغ:
جانشین سپاه نینوا گلستان:

دشمن با ایجاد نا امیدی میخواهد نظام را ناکارآمد نشان دهد/جنگ شناختی با «جهاد تبیین» بی‌اثر می‌شود

سرهنگ پاسدار سیدموسی حسینی با اشاره به تلاش دشمن در ایجاد یأس و ناامیدی در فضای عمومی جامعه گفت: جنگ شناختی با «جهاد تبیین» بی‌اثر می‌شود.
کد خبر: ۹۴۸۹۸۷۸
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸

دشمن با ایجاد نا امیدی میخواهد نظام را ناکارآمد نشان دهد/جنگ شناختی با «جهاد تبیین» بی‌اثر می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار سیدموسی حسینی جانشین سپاه نینوا ظهر امروز در آئین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان گلستان ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: فعالان رسانه رسالت سنگینی بر عهده دارند و در جنگ شناختی و ترکیبی که دشمن علیه انقلاب اسلامی به راه انداخته با جهاد تبیین می‌توانند آتش فتنه و توطئه را خاموش و خنثی کنند.

وی نقش عامه مردم را در جهاد تبیین مهم خواند و افزود: اگر جامعه به سلاح جهاد تبیین مجهز شود بسیاری از فتنه‌های دشمنان در نطفه خفه خواهد شد و این مهم همواره باید مورد توجه باشد.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: امام خمینی (ره) به پشتوانه مردم توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند و بعد از 44 سال این انقلاب با رهبری امام خامنه‌ای و ملت بزرگ ایران، دشمن را به زانو درآورده است.

حسینی با بیان اینکه در جریان انقلاب اسلامی سه طیف حضور داشتند، ابراز کرد: یاران صدیق امام که فهم عمیقی از انقلاب اسلامی داشتند پای آرمان‌های امام و انقلاب ایستادند و در این مسیر عقب‌نشینی نکردند.

وی طیف دوم را همراهان انقلاب معرفی کرد و ادامه داد: کسانی که انقلاب را قبول دارند و شناخت کافی به اصول و ارزش‌ها داشتند اما در بزنگاه‌های حساس و به خاطر مطامع شخصی، خانوادگی و حزبی در مقابل انقلاب اسلامی ایستادند که نقطه بارز آن را می‌توان سران فتنه نام برد.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه گروه‌های احساسی طیف سومی بودند که انقلاب را همراهی کردند، گفت: این دسته برای اینکه خودشان باشند، گرچه اعتقاد به دین هم داشتنند اما انحراف در آنها به وجود آمد و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی چون اهداف آنها با نظام اسلامی یکی نبود علیه ملت ایران مبارزه کردند و از بدنه انقلاب جدا شدند.

حسینی با اشاره به خصومت دنیای غرب با جمهوری اسلامی توضیح داد: هراس دشمن در پیوند قدرت اعتقادی و قدرت تکنولوژی است ایران با داشتن این دو مولفه قدرت بلامنازع است.

وی بیان کرد: برخی منشأ قدرت را در تکنولوژی و برخی در اعتقاد می‌دانند، کشوری می‌تواند بقاء داشته باشد که قدرت علمی و تاب آوری مردم را مورد توجه قرار دهد.

حسینی با اشاره به جنگ شناختی دشمن تاکید کرد: دشمن از این طریق اعتقادات مردم را نشانه گرفته است و در این بین از طریق نفوذ به سراغ عامه مردم، سلبریتی‌ها و مسئولان می‌روند، آنها با ایجاد ناامیدی می‌خواهند انقلاب اسلامی را ناکارآمد نشان دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار