نخستین جشنواره سرود انقلاب در بندرعباس برگزار شد

نخستین جشنواره سرود انقلاب در بندرعباس با حضور ۱۰ تیم از واحدهای بسیج دانش آموزی مدارس ابتدایی (امیدان) در سالن اجتماعات سپاه ناحیه شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۹۷۴۲
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید دژله ناحیه دو بندرعباس با اشاره به برگزاری این جشنواره اظهار کرد :این جشنواره توسط حوزه بسیج دانش آموزی شهید دژله ناحیه دو بندرعباس، با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس و معاونت فرهنگی و هنری سپاه ناحیه بندرعباس در یک بخش رقابتی سرود اجرا شد.
کریم اسلامی افزود: سرود همواره بعنوان هنری اثرگذار یکی از بهترین شیوه ها برای انتقال مفاهیم است.
وی تصریح کرد: در میان شهرهای کشور، شهر بندرعباس با توجه به وجود ظرفیت هنرمندان توانمند و بومی در حوزه شعر و موسیقی ،قشر جوان و نوجوان می‌ تواند به یکی از قطب های سرود کشور تبدیل گردد که این امر در حال محقق شدن است و چشم انداز روشنی دارد.
این مسوول خاطرنشان کرد: انتقال مفاهیم ناب انقلاب اسلامی ، آموزش فرهنگ شهروندی با زبان هنر، ایجاد حس هماهنگی و انسجام در گروه‌های مخاطب، شناسایی ظرفیت‌های هنری استان، ایجاد فضای شاد و مفرح در میان قشر دانش آموز، حمایت و استفاده از ظرفیت هنری دانش آموزان و تولید آثار فاخر در حوزه فرهنگی و پرورشی در مدارس از جمله اهداف این جشنواره است .
در پایان این جشنواره، مدارس «اوستا رضا نیا» ، «معراج» و «آل طه» بعنوان گروه های برتر به ترتیب به مقام اول ،دوم و سوم نائل شدند .

ارسال نظرات
آخرین اخبار