جهاد همدلی به مناسبت روز پدر در زاهدان

گروههای جهادی سازمان بسیج سازندگی هم زمان با میلاد فرخنده حضرت علی(ع ) و ایام الله دهه فجر تحت عنوان نذر علوی اقدام به توزیع نذورات خود کردند.
کد خبر: ۹۴۸۹۴۲۲
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹

سر هنگ پاسدار غلامرضا ملایی، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: در راستای جهاد همدلی هم زمان با میلاد فرخنده حضرت علی(ع ) و ایام الله دهه فجر گروههای جهادی بسیج سازندگی سپاه سلمان تحت عنوان نذر علوی اقدام به توزیع نذورات خود کردند.

وی در ادامه تصریح کرد: به همین مناسبت گروه جهادی سردار شهید حاج حسن تهرانی مقدم تعداد ۳۰۰۰ غذای گرم برای افطار معتفکین مساجد سطح شهرستان زاهدان طبخ و توزیع کردند .

ملایی از دیگر اقدامات گروه های جهادی در این روز به فعالیت گروه جهادی محبین اهل بیت(ع) با همکاری بنیاد کرامت رضوی در حوزه مقاومت بسیج شهیدان خدری به همراه بسیج جامعه پزشکی اشاره کرد و افزود: این گروهها با همکاری هم خدمات پزشکی رایگان از جمله خدمات پزشک عمومی، خدمات دندانپزشکی، خدمات مامایی، را به نیازمندان ارائه کردند.

این مسئول تصریح کرد: همچنین خدمات چشم پزشکی با همت گروههای جهادی و پزشکان جهادگر نیز در شهرک دامداران زاهدان به مناسبتگرامیداشت دهه فجر و روز پدر به مراجعه کنندگان ارائه شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار