خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آق‌قلا:

سپاه میوه شیرین انقلاب/ پاسداران جان‌فدای ملت هستند

حجت الاسلام نادرپور سپاه را میوه شیرین انقلاب دانست و گفت: نمونه بارز تلاش دشمن اهانت به مرجعیت و ولایت و پس از آن حمله به پاسداران سبز پوش ما بود
کد خبر: ۹۴۸۹۱۰۷
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶

سپاه میوه شیرین انقلاب/ پاسداران جان‌فدای ملت هستند

حجت‌الاسلام نادرپور در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اقدام پارلمان اروپا برای تروریستی خواند سپاه پاسداران گفت: سپاه مدافع مظلوم هستند و نمی‌خواهد زیر بار استبداد و ظلم برود و از این رو اگر خدمات سپاه را بررسی کنیم همه مردم ایران می‌گویند ما هم سپاهی هستیم و ۸۵ میلیون سپاهی داریم.
رئیس تبلیغات اسلامی آق‌قلا ادامه داد: سپاه جزء جدانشدنی انقلاب اسلامی است و همانطور که امام (ره) فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود.
نادرپور بیان کرد: این انقلاب‌امانتی است که امروز به دست ما رسیده و ما میراث دار انبیا هستیم، تمام انبیا آمدند تا چنین حکومتی ایجاد کنند، لذا ما باید‌امانت دار و پاسدار خوبی باشیم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان آق‌قلا ابراز داشت: دشمنان ما با ابزار‌های رسانه‌ای خود در اغتشاشات اخیر جوانان ما را غافلگیر کرد و سعی کردند به سمت خود جذب کنند تا به اهداف شوم خود برسند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان آق‌قلا تصریح کرد: نمونه بارز تلاش دشمن اهانت به مرجعیت و ولایت و پس از آن حمله به پاسداران سبز پوش ما بود، لذا دشمن از دشمنی خود دست برنخواهد داشت.
نادرپور سپاه را میوه شیرین انقلاب دانست و گفت: پاسداران انقلاب اسلامی جان خود را در راه دفاع از وطن در کف دست گرفتند و همچون حاج قاسم سلیمانی جان فدا این ملت هستند و این یک واقعیت است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار