خبرهای داغ:
فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛ 

افزایش قدرت بازدارندگی ایران، مانع مقابله نظامی دشمنان است

سردار افروزی عنوان کرد: قدرت بازدارندگی انقلاب اسلامی به قدری افزایش یافته که دشمنان، ایران اسلامی را به عنوان یک قدرت در منطقه قبول کرده اند و به خود اجازه نمی دهند حتی فکر مقابله نظامی ایران عزیز را به ذهن خود راه دهند.
کد خبر: ۹۴۸۹۰۵۶
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، سردار مهرداد افروزی فرمانده تیپ ۸۲ حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین در یادواره شهدای الموت غربی و اربعین شهید گمنام این منطقه بیان کرد: این روزها، روزهای تداعی به ثمر نشستن انقلاب اسلامی است. امروز ۴۴سال از آن روزهای باعظمت می گذرد و درخت انقلاب هر روز که می گذرد تنومند تر و پر شاخ و برگ تر می شود.

وی گفت: اولین رکن پیروزی انقلاب اسلامی انگیزه الهی بود که با رهبری امام خمینی(ره) به صورت علنی از سال ۴۲ و در اصل ریشه این انقلاب در دهه ۲۰ شمسی و با کتاب ولایت فقیه امام خمینی(ره) شروع شد.

سردار افروزی در ادامه اظهار کرد: حکومت پهلوی به طور کامل وابسته به بیگانگان بود لذا شدت نفوذ به حدی بود که طبق تاریخ، تمام اعمال او تحت نظر دشمنان و بیگانگان انجام می شد و صد البته که انقلاب اسلامی نابود کننده این شدت نفوذ بود و امروز تاثیر این مبارزه را در کشورهای آزادی خواه منطقه می‌بینیم.

فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ضمن اشاره به تلاش های بی وقفه دشمن برای ضربه به انقلاب اسلامی عنوان کرد: دشمن در طول این ۴۴ سال از همان دهه اول انقلاب در تلاش بوده تا ارتش های جهان را علیه انقلاب نوپای ایران اسلامی تجمیع نماید و با همین نگاه، جنگ تحمیلی را علیه ایران اسلامی به راه انداخت.

وی افزود: در دهه دوم انقلاب خواص بی بصیرت را در برابر مرجعیت دینی و ولی فقیه قرار داد، در دهه سوم با ایجاد فتنه ۸۸ اصل ولایت فقیه را نشانه گرفت، در دهه چهارم هدف دشمن تحریم های مختلف در عرصه اقتصادی و ایجاد جنگ ترکیبی است.

سردار افروزی تصریح کرد: لذا در همین راستا مجموعه ای منظم و مرتب از تحریم، نفوذ، شبهه، بکارگیری خواص بی بصیرت و قرار دادن آنها در برابر نظام اسلامی را در دستور کار خود قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: وحدت کلمه بهترین راه مقابله با استکبار است و البته این مهم در وصیت نامه های شهدا به وضوح دیده می شود و قطعا عمل به وصیت نامه شهیدان حافظ نظام اسلامی است چرا که امروز جنگ تمام کفر با حق است و لذا باید خودمان را به علوم مختلف تجهیز و استراتژی دشمن را تشخیص دهیم.

فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در پایان عنوان کرد: قدرت بازدارندگی انقلاب اسلامی به قدری افزایش یافته که دشمنان، ایران اسلامی را به عنوان یک قدرت در منطقه قبول کرده اند و به خود اجازه نمی دهند حتی فکر مقابله نظامی ایران عزیز را به ذهن خود راه دهند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار