خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام طیبی‌فرد:

کار گروه‌های جهادی درون‌زا است/ امروز در صحنه‌های مختلف نیازمند گروه‌های جهادی هستیم

همدان-جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: کار گروه‌های جهادی درون‌زا است، این گروه‌ها اگر درون زا نباشد ملت وزن پیدا نمی‌کند و باید در همه دنیا و مجامع بین المللی وزن پیدا کند.
کد خبر: ۹۴۸۸۱۰۵
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حسین طیبی فرد در همایش شکوه هجرت و طلایه داران اقتصاد مقاومتی که به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با حضور مسئولین استانی، جهادگران و خانواده‌های معظم شهدا در سالن جلسات استانداری همدان برگزار شد، ضمن تبریک دهه مبارک فجر، دهه پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد رجبیه، اظهار کرد: در برابر مستبدینی که در همین کشور اسلامی حکومت می‌کردند، شما مومنین تعدادتان کم بود، نه اینکه ناتوان اما شما را به ضعف کشیده بودند و اجازه ابراز وجود به شما نمی‌دادند.

وی با بیان اینکه خداوند می‌فرماید شما را مأوا دادم و از گردنه‌های سخت شما را نصرت و عبور دادم، افزود: اگر بنی صدر خائنی آمد خداوند ما را به سلامت عبور داد، اگر هشت سال یک جنگ بین المللی اتفاق افتاد شما را به سلامت عبور داد، دست ما را گرفت و بالا آورد و اگر خائنینی در داخل بودند و فتنه ۸۸  و دیگر فتنه‌ها را ایجاد کردند ما را عبور داد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: اگر شبکه‌های بین المللی ضربه‌ای بر ما وارد کردند خدا نگذاشت که مشکلی پیش بیاید و کمک حال ما بود و چیزهای پاکیزه به ما داد؛ پاکیزه‌تر از نظام اسلامی و رهبری و این قانون کجاست؟

وی ادامه داد: خداوند رزق پاکیزه به ما داد مراقب باشید، همه اینها را مجانی نداده و شکرگذاری از ما است، دست ما را گرفت و از گردنه‌ها عبور داد و ۴۴ سال گذشت، مسئولینی که در این کشور خیانت و توطئه کردند که نظام را ساقط کنند و مسئولینی که ۲۰۳۰ را امضاء کردند که فرهنگ این کشور را عوض کنند، این خداوند بود که ما را نجات داد.

طیبی‌فرد اضافه کرد: خیانت به خدا و پیامبر(ص) و به این امانت‌ها نکنید، با وجود این نعمت‌ها آنچه که در این دهه فجر باید توجه کنیم این است که فراموش نکنیم چه اتفاقاتی افتاد و کجا هستیم.

وی گفت: وقتی سازمان سیا برنامه‌ریزی می‌کند و بیش از ۱۰ هزار نفر را در اربیل عراق آموزش می‌دهد و پروژه داعش، سوریه‌سازی و مزدوران داخلی را راه‌اندازی می‌کند که حرکت‌های داعشی انجام می‌دهند و در شبکه‌های خبری و فضای مجازی خود سقوط انقلاب اسلامی را اعلام می‌کنند این خداوند است که کمک می‌کند تا این نظام و مملکت با خون ۲۲۰ هزار شهید ثابت قدم بماند چراکه این نظام فونداسیون محکمی دارد و متکی به روح، روان، وحی و اراده حضرت ولی عصر(عج) است که این اتکاء کوچکی نیست.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: از اول انقلاب تا به امروز کسانی که روحیه جهادی داشتند همواره در میدان بودند یک روز در میدان سیاست مدبرانه و یک روز در میدان اقتصاد مولدانه و یک روز به عنوان گروه‌های جهادی فعالیت می‌کنند.

* اقتصاد مقاومتی میدان دادن به مردم است

وی با اشاره به اینکه ما در کشور فعالیت‌های مختلفی انجام دادیم و زمانی پیشرو در همه عرصه‌ها بودیم که دیگران آمدند و سرمایه‌های این مملکت را بردند، بیان کرد: ما امروز نیاز به پیشرفت داریم، این پیشرفت باید درون‌زا و همراه با عدالت اجتماعی باشد و کار شما گروه‌های جهادی درون‌زا است، این گروه‌ها اگر درون زا نباشد ملت وزن پیدا نمی‌کند و باید در همه دنیا و مجامع بین المللی وزن پیدا کند.

طیبی‌فرد با بیان اینکه همه کارهایی که انجام شده همه با روحیه جهادی بوده است، ابراز کرد: اقتصاد مقاومتی تکیه به مردم دارد، اقتصاد مقاومتی میدان دادن به مردم است که در قالب گروه‌های جهادی کار می‌کنند، اقتصاد مقاومتی موانع مفسدین را از پیش رو برمی‌دارد و باید با پرهیز از اسراف و تبذیر جای خود را باز کند.

وی عنوان کرد: در اول انقلاب جهاد سازندگی شکل گرفت اما به گونه‌ای حذف شد، اما سپاه و بسیج شکل گرفت و در هر گوشه و کناری با هر عنوانی هستند و به عنوان سربازان ولایت کار می‌کنند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: امروز ما کوله باری در فضای جهادگری داریم که تحت عنوان بسیج جهادگر در عرصه‌های مختلف تلاش می‌کنند، گروه‌های جهادی مانند درختی هستند که در عرصه‌های مختلف رشد می‌کنند و مستحکم می‌شوند و برای جهادگران خودسازی به وجود می‌آید و با محرومین آشنا می‌شوند و اجتماعی می‌شوند.

* گروه‌های جهادی در قلب محرومین زندگی می‌کنند

وی افزود:  یکی از ویژگی‌های گروه‌های جهادی این است که در قلب محرومین زندگی می‌کنند و گروه‌های جهادی ما در این فضا توانمندی مدیریتی با روحیه جهادی پیدا می‌کنند که می‌توانند گره‌گشا باشند.

طیبی فرد با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند اقداماتی که انجام می‌دهید به مردم ارائه دهید، گفت: در سخت‌ترین شرایط گروه‌های جهادی فعالیت می‌کنند و مردم باید بدانند در این کشور و برای جامعه اسلامی چه اتفاقاتی افتاده است.

وی ابراز کرد: امروز یک کشور مستقل و سر پا ایستاده هستیم و در مسائل دفاعی ۵ درصد بیشتر نمی‌توانستیم تهیه کنیم اما امروز به یاری خداوند ۹۵ درصد از این‌ها توسط گروه‌های جهادی انجام می‌شود که ستون فقرات دشمن را می‌لرزاند و نیروهای ما با ذکر «یا زهرا(س)» شلیک می‌کنند و در اربیل عراق ۳۰ الی ۴۰ پایگاه همه با هم ویران می‌شوند اینها همه کار جهادگران ما است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: بدون روحیه جهادی نمی‌توان کار کرد؛ امروز در صحنه‌های مختلف نیازمند گروه‌های جهادی هستیم که یکی از آنها محرومیت زدایی از حاشیه‌ها در کشور است؛ در همه صحنه‌ها این ‌گروه‌های جهادی حضور دارند.

وی ضمن خداقوت به گروه‌های جهادی و تقدیر از کسانی که به این گروه‌ها کمک می‌کنند، بیان کرد: با صلابت، استحکام، متانت و باعشق به کسانی که در گوشه و کنار به شما نیاز دارند و تربیت‌های دینی، اخلاقی کار خود را بیمه کنید که خداوند به همه شما اجر و پاداش عنایت می‌کند.

در پایان این مراسم از پدر شهید سید میلاد مصطفوی شهید مدافع حرم و جهادگران استان همدان تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار