برگزاری مانور خودحفاظتی دفاع از مقر در حوزه مقاومت بسیج باقرالعلوم (ع) شهرستان زرند

فرمانده حوزه مقاومت بسیج باقرالعلوم (ع)زرند گفت: هدف از برگزاری این مانوررا ایجاد آمادگی همه جانبه نیروهای بسیج وپیشگیری از هر گونه آسیب احتمالی و ارتقاء سطح تاکتیک‌های دفاعی بیان نمود.
کد خبر: ۹۴۸۷۸۲۸
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۳

به گزارش  خبرگزاری بسیج از کرمان :به منظور افزایش توان حفاظتی نیروهای بسیج و بالا بردن سطح توانمندی و دفاعی در برابر هر گونه تهدید و مقابله و پیشگیری از هر گونه آسیب احتمالی مانور خود حفاظتی دفاع از مقرحوزه مقاومت بسیج باقرالعلوم (ع) شهرستان زرند با حضور جمعی از بسیجیان برگزار گردید .

سروان پاسدار سجاد زعیم باشی فرمانده حوزه مقاومت بسیج باقرالعلوم (ع)زرند هدف از برگزاری این مانوررا ایجاد آمادگی همه جانبه نیروهای بسیج وپیشگیری از هر گونه آسیب احتمالی به مقر حوزه. و مقابله با هر گونه تهدید و ارتقاء سطح تاکتیک‌های دفاعی بیان نمود.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت برگزاری این رزمایش اظهار داشت : برگزاری این گونه رزمایش ها با هدف پیشگیری و آمادگی نفرات در برابر تهدیدات احتمالی را بسیار ضروری دانست .

در این رزمایش با دستوربرادر بسیجی حسین میرزائی فرمانده گردان بیت المقدس حوزه مقاومت بسیج باقرالعلوم (ع)نفرات بسیجی طی یک سناریوی از پیش طراحی و سازماندهی شده در پست‌های مشخص مستقر شدند و در مانور حفاظت از مقر برابر مهاجمین فرضی از این مرکز نظامی محافظت کردند.

خبرنگار : اکبرابراهیمی زرندی

ارسال نظرات