دهه مبارکه فجر، فجر سعادت ملّت‌های اسلامی است

ایام‌الله دهه فجر یادآور حماسه پرشور و نشاط مردم انقلابی ایران است که به ندای حق طلبانه بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی لبیک گفتند.
کد خبر: ۹۴۸۷۷۰۵
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، کانون بسیج جامعه کشاورزی شهرستان زابل به مناسبت دهه فجر بیانیه ای صادر کرده است، در این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی

دهه مبارکه فجر، حقیقتاً فجر سعادت این ملّت بزرگ و بلکه فجر سعادت ملّت‌های اسلامی است. مقام معظم                                                                                                             رهبری (مدظله العالی)

ایام‌الله دهه فجر یادآور حماسه پرشور و نشاط مردم انقلابی ایران است که به ندای حق طلبانه بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی لبیک گفتند. و با فداکاری‌ها و از جان گذشتگی بساط ظلم و جور حکومت 2500 ساله رژیم شاهنشاهی پهلوی را برچیدند و در این راه همه هستی خویش را نثار اسلام کرده و در 22 بهمن 57 شهد شیرین اسلام ناب محمدی و پیروزی خون بر شمشیر را چشیدند.

کانون بسیج جامعه کشاورزی شهرستان زابل با تبریک فرا رسیدن طلیعه چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و تکریم و تعظیم به جایگاه رفیع شهیدان عرصه‌های دفاع از انقلاب و جنگ تحمیلی ومقاومت اسلامی و تجدید پیمان با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و آرمان های بلند شهدا از ملت غیور و صبور سیستان برای حضور در مراسم چهل و چهارمین طلیعه پیروزی انقلاب اسلامی و راه پیمایی دشمن شکن 22 بهمن دعوت، تا بار دیگر وحدت و همبستگی شیعه و سنی را در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری در مقابله با توطئه ها و نقشه های شوم استکبار به ویژه آمریکای ظالم و رژیم کودک کش اسرائیل به جهانیان ثابت کنیم.


کانون بسیج جامعه کشاورزی شهرستان زابل

ارسال نظرات
آخرین اخبار