فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع):

آمریکا گزینه های زیر میز خود را روی میز بگذارد تا ما هم بخوانیم

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع)استان تهران گفت: دشمن به قدرت بازدارندگی ایران واقف است و هر چند وقت یکبار اعلام می کند گزینه ها زیر میز است؛ ما از آنها می خواهیم گزینه هایشان را روی میز بگذارند تا ما هم بخوانیم.
کد خبر: ۹۴۸۷۷۰۴
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۸

سردار احمد ذوالقدر در نشست با اصحاب رسانه گفت:  دشمن در دوران دفاع مقدس حتی اجازه نمی داد کشورها سیم خاردار و گونی برای ساخت سنگر به ایران بفروشند و ما با سلاح سبک در مقابل هواپیما و تانک می جنگیدیم.وی افزود: سه ماه قبل یکی از نمایندگان کنگره آمریکا  اعلام کرد همه مشکلات این کشور از ایران است و سیاستمداران و مسئولان آمریکا فکری به حالشان کنند چون تمام  منافع آنها در جهان به خطر افتاده است.

وی تاکید کرد: ما از لحاظ نظامی به سطحی رسیده ایم که دشمن فکر تهاجم نظامی را از سر خود بیرون کرده است.

ذوالقدر اضافه کرد: روسیه برای اشغال سه شهر اوکراین وارد جنگ شد و این جنگ کمتر از یک سال است که ادامه دارد و اروپایی ها الان اعلام می کنند که زاغه های مهمات آنها تمام شده است فرانسه اعلام کرده است که تانک نداریم، آلمان هم به همین شکل و سایر کشورهای جهان که از اوکراین حمایت می کردند مستاصل شده اند. این در حالی است که کشور ما 44هشت سال در دوران دفاع مقدس در مقابل دنیا ایستاد و 44 سال در برابر ظالمانه ترین تحریم ها مقاومت کردیم و آنها در مقابل ملت ایران شکسته خوره اند و برای گریز از بار فشار های مردم خود هرکجا شکست می خورند به گردن سپاه پاسداران می اندازند و سپاه را عامل شکست خود می دانند. فرهنگ شهادت طلبی مردم بویژه جوانان ایرانی و شرایط ژئوپلتیکی ایران به گونه ای است که آمریکا تلاش می کند از طریق ایران بر سایر کشورهای منطقه تسلط پیدا کند اما در 44 سال از پیروزی انقلاب اسلامی تمام نقشه های آنان برای حضور در منطقه به شکست انجامیده و سایر کشورها نیز به تبعیت از انقلاب اسلامی ایران مقابل زیاده خواهی های آمریکا ایستاده اند.

 

 

  

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار