اجرای عدالت اجتماعی در کل جامعه از اهداف انقلاب اسلامی است

ابطحی گفت: قبل از انقلاب خدمات‌رسانی منحصر به شهرهای بزرگ بود اما بعد از انقلاب خدماتی‌رسانی به کل شهرها و روستاها انجام شد و خوشبختانه اکنون همه روستاهای ما از نعمت برق، گاز، جاده، بهداشت برخوردار شده‌اند.
کد خبر: ۹۴۸۷۷۰۱
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹

به گزارش خبرنگار بسیج از میرجاوه، به مناسبت ۱۲بهمن ماه سالروز بازگشت حضرت امام خمینی(ره) به ایران و همچنین آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مراسم محوری با حضور سرهنگ بدیع روشن، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میرجاوه و حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی لکزایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه و همچنین جمعی ازدانش آموزان، فرهیختگان و معلمان در سالن ورزشی فرهنگ اداره آموزش و پرورش شهرستان میرجاوه برگزارشد.

در این مراسم که با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ابطحی مدرس حوزه علمیه و هادی سیاسی استانی همراه بود به بیان برکات انقلاب اسلامی و همچنین دستاوردهای انقلاب پرداخته شد.

حجت الاسلام ابطحی ضمن تبریک دهه فجر اظهار داشت: اجرای عدالت اجتماعی در کل جامعه از اهداف انقلاب اسلامی است چراکه ثروت کشور فقط برای عده‌ای خاص نیست و برای همه است، در صورتی که قبل از انقلاب این‌گونه نبود.

وی بیان کرد: قبل از انقلاب خدمات‌رسانی منحصر به شهرهای بزرگ بود اما بعد از انقلاب خدماتی‌رسانی به کل شهرها و روستاها انجام شد و خوشبختانه اکنون همه روستاهای ما از نعمت برق، گاز، جاده، بهداشت و ... برخوردار شده‌اند.

ابطحی ادامه داد:از توصیه‌های مهم مقام معظم رهبری، ایجاد امید در جامعه و در بین مردم است که مداوم به آن تأکید می‌کنند چراکه دشمن تلاش می‌کند ما را ناامید کند و انتظار فرج هم فلسفه‌اش همین است.

ارسال نظرات