به همت کانون بسیج هنرمندان شهرستان تاکستان؛

افتتاح نمایشگاه عکس جاذبه های گردشگری شهرستان های آوج و تاکستان استان قزوین

به همت کانون بسیج هنرمندان شهرستان تاکستان و با کمک و پشتیبانی سایر دستگاه ها و ادارات به مناسبت ایام الله مبارك دهه فجر نخستین نمایشگاه عکس از دوران پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین جاذبه های تاریخی، طبیعی، مذهبی و تصاويرى شهرستان هاى آوج و تاکستان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۸۷۳۸۵
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ به همت کانون بسیج هنرمندان شهرستان تاکستان و با کمک و پشتیبانی سایر دستگاه ها و ادارات به مناسبت ایام الله مبارك دهه فجر نخستین نمایشگاه عکس از دوران پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین جاذبه های تاریخی، طبیعی، مذهبی و تصاويرى شهرستان هاى آوج و تاکستان با حضور فرمانداران شهرستان هاى آوج و تاکستان، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) تاکستان، اعضاى محترم شورای شهر آوج و تاکستان، بخشدار مرکزی آوج و جمعى از مسئولین دو شهرستان افتتاح شد.

در اين نمايشگاه كه با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان های آوج و تاکستان و همچنین کانون بسیج هنرمندان تاكستان در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تاکستان برگزار شده، حدود ۱۰۰ عکس از جاذبه های گردشگری و آداب روسوم دو شهرستان به نمايش درآمده است.

اين نمايشگاه از تاریخ ۱۱ بهمن ماه تا پایان ایام الله دهه فجر از ساعت ۱۰ الی ۱۷ ميزبان علاقمندان به حوزه تاريخ و طبيعت است .

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار