افتتاح 904 کلاس درس در دهه فجر در سیستان و بلوچستان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: ۹۰۴ کلاس در قالب ۲۴۵ پروژه عمرانی گرامیداشت ایام الله دهه فجر در استان به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۴۸۷۳۵۳
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳
افتتاح 904 کلاس درس  در دهه فجر در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، میثم لکزایی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان، ضمن تبریک فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: زیربنای این کلاس‌های درس بیش‌از ۶۹ هزار مترمربع هست که توسط دولت، خیران و نهادهای انقلابی و بنیادها به سرانجام رسیده است.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به کمبود فضاهای آموزشی در سیستان و بلوچستان در ۶ ماهه نخست سالجاری ۸۱۷ کلاس درس در اختیار ادارات آموزش و پرورش جهت بهره‌مندی دانش آموزان از کلاس درس استاندارد شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان ادامه داد: امسال ۴۲۹ پروژه عمرانی در قالب یک‌هزار و ۷۲۱ کلاس درس با زیربنای ۱۳۸ هزار و ۵۲۸ مترمربع به سرانه فضای آموزشی استان افزوده شد که باعث ارتقای سرانه فضای آموزشی استان به ۳.۸ مترمربع شده است.

لکزایی همچنین در خصوص استاندارد سازی سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی در سیستان و بلوچستان گفت: در سه سال گذشته ۹ هزار و ۸۹ کلاس درس با تحویل تجهیزات استاندارد و اجرای سیستم گرمایشی مرکزی، استاندارد سازی شده است.

این مسئول بیان کرد: در یکسال اخیر و با نگاه ویژه مسوولان در دولت سیزدهم، اعتبارات حوزه نوسازی سیستان و بلوچستان رشد ۱۰۰درصدی داشته و در کنار آن موضوع مشارکت و همراهی خیران نیز بصورت گسترده و همه جانبه‌ای مشهود است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار