فرمانده سپاه رامسر:

جشن ۴۴ پیروزی انقلاب در رامسر با اجرای ۴۴۰ برنامه

ساری-فرمانده سپاه رامسر از برگزاری ۵۷ عنوان و ۴۴۰ برنامه در ایام الله دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۷۱۸۳
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۷

جشن ۴۴ پیروزی انقلاب در رامسر با اجرای ۴۴۰ برنامه

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سرهنگ محمدرضا خمسیه فرمانده سپاه رامسر عصر سه شنبه ۱۱ بهمن ماه نشست خبری با خبرنگاران بمناسبت دهه مبارک فجر از برگزاری  ۵۷ عنوان و ۴۴۰ برنامه در ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: ویژه برنامه ورود حضرت امام ره، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، اعزام گروه های جهادی به مناطق مختلف،‌برگزاری المپیاد فرهنگی و ورزشی، افتتاح نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، جشن میلاد حضرت علی (ع)، برگزاری مراسم اعتکاف، جشن انقلاب، یادواره شهدا، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی و مسکن، محفل انس با قرآن، اجرای برنامه های تئاتر خیابانی، میز خدمت، راهپیمایی ۲۲ بهمن و ... از جمله برنامه های دهه مبارک فجر است.

سرهنگ خمسیه با بیان اینکه اصحاب رسانه در خط مقدم اطلاع رسانی بوده و در راستای جهاد تبیین اثر گذار و نقش برجسته ای در جهاد امید آفرینی دارند،افزود: در مقابله با توطئه های دشمنان که سالها به شیوه جنگ های سخت و نیمه سخت و روی آوردن به جنگ نرم و تهدیدات فرهنگی توطئه پردازی کرده اند، شاهد شکست و ناکامی دشمن بوده ایم.

فرمانده سپاه رامسر در ادامه با اشاره به اینکه  دشمن در توطئه ها با ابزارهای رسانه ای تلاش میکند با روایت های غلط و سیاه نمایی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را زیر سوال ببرد ، خاطرنشان کرد: جهاد تبیین توسط رسانه ها جلوی روایت های غلط و تحریف ها را خواهد گرفت. 

سرهنگ خمسیه تصریح کرد: در دهه مبارک فجر به کوری دشمنان که تصورشان بر این بود، انقلاب اسلامی پس از پیروزی چند سال بیشتر دوام نخواهد آورد، انقلاب به بلوغ رسید و ورود به چهل و چهارمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن میگیریم.

فرمانده  سپاه رامسر گفت: ملت غیور و با صلابت ایران با همه سختی ها و مشکلات پای آرمان‌ها و اهداف انقلاب ایستادند و نشان دادند که در کنار مطالبه گری از آرمان ها و ارزش ها کوتاه نمی آیند.

جشن ۴۴ پیروزی انقلاب در رامسر با اجرای ۴۴۰ برنامه

وی افزود: خط قرمز ما ارزش های ناب انقلاب اسلامی و تشیع بوده که سالها ایستادگی کردند و مردم ما ثابت کردند راضی نیستند استقلال و عظمت را به دشمن واگذار کنیم.

فرمانده سپاه رامسر یادآور شد: دشمنان به بهانه برجام و تحریم و عمل با کشتار و فشار بر معیشت مردم پیش رفته اند و از آن سو صحبت مذاکره و تعامل را میکنند که بنا به دلایل مختلف دشمنی دشمنان با مدیریت استکبار جهانی با یکدیگر همخوانی ندارند.

وی با بیان اینکه اولویت ما جهاد تبیین است، خاطر نشان کرد: دشمنان در طول چهل سال با دشمنی ها تلاش کردند پیشرفت نکنیم که بالعکس آن ما دستاوردهای خوبی داشتیم و دستاوردهای انقلاب اسلامی باید تبیین و واقعیت هایی که در کشور رقم خورده به استحضار مردم برسد.

سرهنگ خمسیه افزود: نسل های اول انقلاب باید بدرستی انقلاب اسلامی را بین جوانان امروزی تبیین کنند ومسئولین جهت تسریع پیشرفت پای کار باشند.

فرمانده سپاه رامسر گفت: چهره دشمنان که نقشه براندازی نظام و تجزیه اسلام را دارند باید برملا و مشخص شود کشته ها و توطئه ها مرهون اتاق فکر و گروه برانداز ایران است که با همکاری آمریکا و اسرائیل رقم خورده است.

سرهنگ خمسیه تاکید کرد: حضور با صلابت مردم در را پیمایی ۲۲ بهمن یکی از مولفه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است تا مشت محکمی به یاوه گویی های دشمنان بزنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار