معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان:

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نگین درخشان در تاریخ معاصر ایران اسلامی است/ اجرای بیش از 100 عنوان برنامه در دهه فجر در کمیته بسیج

سردار فقیری گفت: طبق فرمایشات معظم له جهادتبیین در جهت لغو تبلیغات سوء واکاذیب دشمن وظیفه همه است با کمک اصحاب رسانه و همه ی دلسوزهای انقلاب ، جهادتبیین را به ثمر برسانیم.
کد خبر: ۹۴۸۷۱۴۴
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار عوضعلی فقیری، معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در نشست خبری تشریح برنامه‌های دهه فجر با اصحاب رسانه که در سالن جلسات مهمانسرای سپاه در زاهدان برگزار شد،گفت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نگین درخشان در تاریخ معاصر ایران اسلامی است و این پیروزی غلبه اراده پولادین ملت ایران با دستهای خالی و به تعبیر حضرت امام(ره )پیروزی خون برشمشیر است .

وی در ادامه افزود: اراده خداوند براین بود که با دست خالی با رهبری حضرت امام(ره )که فردی مومن، آیت الله و عالم و آگاه بود و درعین حال بسیاری حتی از نزدیکان وی باور نمی کردند که ایشان با دست خالی پیروز شود اما حضرت امام ره بر اساس عمل به دستورات اسلام و قرآن و اراده الهی ، توانست انقلاب را به پیروزی برساند.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان، با اشاره به خصوصیات منحوس رژیم پهلوی تصریح کرد: رژیمی که تابع بیگانگان و سیستم دیکتاتوری بود و به جای صرف هزینه و امکانات برای مردم آن را در کشورهای بیگانه شهر ونیز و فاضلاب لندن خرج می کرد.

سردارفقیری در ادامه از کتاب از ظهور تا سقوط بعنوان سندی متقن بر تاریخ ظالم شاهنشاهی یاد کرد اذعان داشت : انقلاب اسلامی در برابر غرب و شرق و تمام قدرتهای استکباری علیرغم تمام تلاششان در همه جبهه های تهاجمی ایستاد و به الحمدالله همواره پیروز میدان بوده است .

این مسئول در ادامه ثبات حفظ امنیت را از مهمترین برکات انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: انقلاب بعنوان موتور پیشران کشور اقداماتی انجام داده است که غیر قابل تصور است .

سردار فقیری با اشاره به فعالیتهایی رو به رشد انقلاب اسلام و نیز پیشرفت در عرصه علم و فناوری و ایجاد زیر ساختهای حیاتی اقتصادی و عمرانی و به ارمغان آوردن دستاوردهای انقلاب و پیشرفت کشور و رسیدن به باوراین شعار که ما میتوانیم، اظهار داشت: به اوج رساندن مشارکت مردم، ارتقاء بینش سیاسی آحاد مردم،فهم مسائل سیاسی، سنگین شدن کفه عدالت در تخصیص امکانات برای مردم ، از دیگر خدمات انقلاب به مردم عزیز ایران است.

وی با تاکید به این فرمایش مقام معظم رهبری(حفظه الله) ،" چشم امید من به جوانان است برای اجرای عدالت "،گفت : باید در به ثمر نشاندن اهداف مقدس انقلاب همه تلاش کنند .

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تقویت انسجام و اعتماد اجتماعی را نمادی از وحدت و یکپارچگی ایران اسلامی دانست و تشریح کرد :پویایی نظام انقلاب اسلامی و در دستگاه محاسباتی دشمن با نمایش گذاشتن جشن چهل و چهارمین پیروزی انقلاب اسلامی،افزایش معنویت و اخلاق در جامعه ،رشد و معنویت در میان جوانان از دیگر خدمات انقلاب است .

فقیری با بیان اینکه طبق فرمایشات معظم له جهادتبیین در جهت لغو تبلیغات سوء واکاذیب دشمن وظیفه همه است خاطرنشان کرد: با کمک اصحاب رسانه و همه ی دلسوزهای انقلاب ، جهادتبیین را به ثمر برسانیم.

وی با بیان اینکه بسیج متن مردم است آن را مجموعه ای برخاسته از انسانهای پاکی دانست که عاشقانه و دلسوزانه کار می کنند .

سردار فقیری رویکردهای جهاد تبیین را شامل روایت پیشرفت اقدامات و جمع بندی برای ارائه امید آفرینی و نشاط اجتماعی ،جهاد و خدمات رسانی و نیز تولید و باز پخش برنامه های فرهنگی حضور جوانان در برنامه ،مردمی کردن ارائه خدمت بی منت و جهادی به مردم مرز دار انقلاب و ولایت و همچنین تاکید برجنگ نرم دشمن عنوان کرد.

وی تعداد برنامه های دهه فجر را براساس برنامه ریزی های انجام شده ۹۱برنامه بیان کردن و تصریح کرد : ۹ برنامه از این تعدادقبل از دهه فجر پخش شده است و ۳۹ برنامه در طول دهه فجر و ۵۲ برنامه در روز شمار دهه فجر اجرا خواهند شد .

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان مهمترین برنامه را مراسم نمادین لحظه ورود حضرت امام(ره ) در چهارشهرستان به صورت محوری ،زابل زاهدان ، چابهار ، ایرانشهر ، با ویژه برنامه های سرود خوانی ، اهداء گل به خلبانان و مسافرین و نمایشگاهها با پخش زنده ،رژه نمادین خودرو و موتور سیکلتها از ساعت ۱۰_۱۱ از فرودگاه به مقصد گلزار شهداء در چابهار و کنارک، حرکت قایقها، صدای بوق قطاری، گلبانگ انقلاب در مراسم برپایی جشن گام دومی بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش ناحیه کانون شهید کیخا و نیز برپایی میزهای خدمت برنامه کلیدی با حضور مسئولینی که مردم بیشتر نسبت به آن دغدغه دارند عنوان کرد .

وی در ادامه از برپایی خیمه های انقلاب توسط بسیج فرهنگیان و هنرمندان و عشایر و همچنین
ایستگاههای صلواتی، سیاه چادر، اجرای برنامه های شاد ، برگزاری جشن آئین صبر وشکر و نماد گلبانگ الله اکبر نورافشانی در دومیدان ازنیروهای مسلح میدان سربازان گمنام زیباشهر، خبر داد و گفت: در فضای مجازی نیز، پویش پرچمت را نمی دهم از دست در صور مختلف صوتی، تصویری، کلیپ در جهت ارج نهادن به نماد ملی است و ایجاد شور ونشاط مسابقه و جوایز و همچنین برپایی نمایشگاه زیست عفیفانه پارک شادیها از مهمترین و شاخص ترین برنامه های این دهه است .

سردار فقیری از کمیته نیروهای مسلح با مسئولیت ارتش را بعنوان دومین کمیته اجرایی برنامه های ایام الله دهه فجر عنوان کردو تصریح کرد : در داخل سپاه پاسداران خانواده پاسداران جشنواره حضرت علی اکبر ع با حضور سربازان نمونه برنامه شاد تدارک دیده شده است و جهت تبیین نیز ، هادیان سیاسی به سراسر استان هم داخل سپاه و هم اقشار فرستاده شده اند.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه افسران جنگ نرم هستند میدان را می بینند و با وضعیت میدان تصمیم گیری می کنند و این بسیار مهم است، اذعان داشت: ۶۰۰۰هزار برنامه حوزه ، کانون و ناحیه مقاومت سپاه و ۲۲ قشر در سطح و تعداد بسیار زیاد خبرداد.

وی در پایان گفت: از بسیج ادارات و اصناف و اقشار خواسته شده با هماهنگی مسئولین هر اداره جهت تبیین وضعیت آن اداره را باقبل انقلاب به صورت مستند مقایسه کنند.

ارسال نظرات