خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا:

بسیج گره گشا و بن بست شکن است / فعالیت های اقشار بسیج بر اساس رویکرد هیات اندیشه ورزی خواهد بود

سردار علی ملک شاهکوهی گفت: بسیج خود را خادم مردم می داند و پشتوانه فعالیت ها بسیج در استان بر اساس رویکرد هیئت های اندیشه ورزی بسیج خواهد بود تا با کار فکری عمیق و صحیح به پیش برویم.
کد خبر: ۹۴۸۶۸۱۳
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷

بسیج گره گشا و بن بست شکن است / فعالیت های اقشار بسیج بر اساس رویکرد هیات اندیشه ورزی خواهد بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در نشست هیئت اندیشه ورزی بسیج استان در دانشگاه مائده گرگان گفت: بسیج بعنوان یک نهاد مقدس در نظام اسلامی گره گشا و بن بست شکن است تا مشکلات را در هر زمینه ای که مستقیما به زندگی مردم مربوط می شود رفع کند.

وی اظهار داشت: در مسائل مختلف استان هرجا از ظرفیت هیئت اندیشه ورز بسیج استفاده کردیم و مشکلات را بر اساس اولویت ها احصا کردیم ، به راهکار درستی رسیدیم که توانست آن مشکل را حل کند

ملک شاهکوهی تصریح کرد: فلسفه وجودی هیات های اندیشه ورز بسیج کمک به دستگاه های حاکمیتی و پیش برندگی سپاه و بسیج است که قرارگاه شهید سلیمانی ، قرارگاه ۱۷ ربیع و قرارگاه شهید امانی بر همین اساس شکل گرفت.

فرمانده سپاه نینوا در پایان خاطرنشان کرد: بسیج خود را خادم مردم می داند و پشتوانه فعالیت ها بسیج در استان بر اساس رویکرد هیئت های اندیشه ورزی بسیج خواهد بود تا با کار فکری عمیق و صحیح به پیش برویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار