جمیری در گفت‌وگو با بسیج:

اختتامیه جشنواره «عکس نور» پایان بهمن‌ماه برگزار خواهد شد/برنامه‌ریزی برای شرکت آحاد مردم در پویش «خانواده باشکوه ایرانی»

مسئول سازمان بسیج هنرمندان از برگزاری اختتامیه جشنواره «عکس نور» تا پایان بهمن‌ماه و راه‌اندازی پویش «خانواده باشکوه ایرانی» در آن خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۶۴۹۱
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹

جواد جمیری مسئول سازمان بسیج هنرمندان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به برگزاری اختتامیه جشنواره «عکس نور» در شیراز، اظهارکرد: پنجمین دوره جشنواره عکس نور، به دنبال بروز خلاقیت‌ها و استعدادیابی از علاقه‌مندان به این حرفه و تولید و نشر آثار فاخر هنر عکاسی در میان جوانان و نوجوانان و آحاد مردم است.

وی با بیان اینکه تبیین خانواده چندفرزندی، مهم‌ترین هدف این جشنواره است، افزود: این جشنواره در تلاش است تا با هدف تقویت گفتمان اجتماعی، به تبیین خانواده باشکوه ایرانی بپردازد.

جمیری ادامه داد: اهداف این جشنواره بر نهادینه‌کردن خانواده‌های پر جمعیت، احیای خانواده چندفرزندی و نقش آن‌ها در جامعه، جریان‌سازی جایگاه پدر و مادر در خانواده باشکوه ایرانی، حضور خانواده ایرانی در عرصه‌های اجتماعی فرهنگی، سیاسی و اقتصادی کشور طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه سه‌بخش برای این جشنواره دیده شده است، گفت: در این جشنواره، یک بخش ویژه و غیر رقابتی داریم که به عنوان پروژه و استان‌محور دنبال می‌شود. البته بخش آزاد با موضوع جشنواره هم داریم که رقابتی است و هنرمندان سراسر کشور در قالب تک‌عکس یا مجموعه‌ای از عکس در این جشنواره حضور می‌یابند و آثار خود را به رقابت می‌گذارند و در داوری این بخش شرکت می‌کنند.

جمیری افزود: بخش دیگر این جشنواره، مردمی است که همه آحاد مردم تحت عنوان «پویش خانواده من»، می‌توانند در آن شرکت کرده و تصاویر خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان گفت: اختتامیه این جشنواره روز‌های پایانی بهمن‌ماه در شیراز برگزار خواهد شد. به همین مناسبت، نمایشگاهی از آثار برگزیده طراحی خواهد شد.

جمیری گفت: این جشنواره در همه کشور به نمایش گذاشته می‌شود و در معرض دید مردم قرار می‌گیرد. البته هشتگ «خانواده باشکوه ایرانی» در این جشنواره طراحی شده و آحاد جامعه از اقشار مختلف می‌توانند در این پویش شرکت کنند

ارسال نظرات
آخرین اخبار