نمازجمعه اردل؛

روز به روز بر عظمت قرآن، مراجع،رهبری و سپاه افزوده می شود

امام جمعه اردل گفت: آینده از آن اسلام ناب است و روز به روز بر عظمت قرآن و مراجع و رهبری و سپاه پاسداران افزوده می شود.ل؛
کد خبر: ۹۴۸۶۲۰۶
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نمازجمعه اردل به امامت حجت الاسلام  مجتبی محمدی در مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام  با حضور اقشار مختلف مردم و بسیجیان برگزار شد.

امام جمعه اردل، با توصیه همگان به تقوای الهی مصادیقی از تقوا مثل صبر و شکر گذاری را بیان کردند.

حجت الاسلام مجتبی محمدی، در ادامه افزود: اهانتهای اخیر استکبار به قرآن کریم ،مراجع تقلید و مقام معظم رهبری و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دلیلش معلوم است،دشمنان به خوبی متوجه شدند که قرآن و مقام معظم رهبری و سپاه اینها همه در یک مسیرند تا به جهانیان اسلام ناب را معرفی کنند تا مردم سعادتمند در دنیا و آخرت زندگی کنند.

 وی گفت:  قرآن،مراجع تقلید، مقام معظم رهبری و سپاه  به همگان توصیه می کنند که می بایستی در مقابل ظلم و ستم و استکبار مقاومت و ایستادگی کرد و این در حالی است که استکبار از هر راهی وارد شد و به جنگ اسلام و انقلاب آمد و نمونه اش هم اغتشاشات اخیر است ولی هیج نتیجه ای نگرفتند.

امام جمعه اردل ادامه داد: دشمن شکست خورده بار میخواهند با بی احترامی به ابزار قدرت و اقتدار اسلام یعنی قرآن و مراجع و رهبر معظم انقلاب و سپاه پاسداران بغض و کینه خود را نشان دهند و ما به استکبار می گوییم در بغض و کینه خود بمیرید، آینده از آن اسلام ناب است و روز به روز بر عظمت قرآن و مراجع و مقام معظم رهبری و سپاه پاسداران پاسداران انقلاب اسلامی افزوده می شود.

حجت الاسلام محمدی، اظهار کرد: کفار و منافقین میخواهند نور الهی را با دهانهایشان خاموش کنید ولی این نور خاموش نمی شود و روز به روز گسترده تر می شود.

 پس از نماز جمعه مردم ولایت مدار اردل اقدامات استکبار در اهانت به قرآن و مقدسات را از ناحیه آنها و مزدورانشان محکوم کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار