رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل معرفی شد

آئین تکریم و معارفه روسای سابق و جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان با حضور رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور بر گزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۶۰۲۵
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور در این مراسم با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر بر لزوم عمل به فرمان مقام معظم رهبری در عمل به جهاد تبیین تأکید نمود و تصریح کرد: اگر جهاد تبیین همان طوریکه مقام معظم رهبری مد نظر دارد در کشورمان توسط مسئولان و نهاد های فرهنگی به خوبی تشریح می شد شاهد اینگونه حوادث تأسف بار در کشور نبودیم.

رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل معرفی شد

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با بیان اینکه ملت بزرگ ایران همواره در برهه های خاص و بحرانی در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی در صحنه حضور دارند خواستار برطرف شدن مسائل و مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم شد.

وی با بیان اینکه سازمان قضایی نیروی های مسلح با هدف صیانت از نیروهای مسلح فعالیت دارد، اظهار کرد: خوشبختانه نیروهای مسلح کشور و نیروهای مسلح استان اردبیل از پاک ترین نیروها است و پرونده ای مهم و خاص در سازمان قضایی مطرح نیست.

رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل معرفی شد
حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان افزود: مادامی که تحت پرچم ولایت خدمت می کنیم دشمنان قسم خورده به هیچ یک از اهداف شوم خود دست نخواهند یافت.

وی ادامه داد: دعا می کنیم خداوند حق ۳۴۰۰ شهید گرانقدر دیار بصیرت و حسینی اردبیل را بر گردن ما حلال نماید.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: اوج مظلومیت رهبر مقتدر جهان را در باب تبیین و روشنگری برای نسل هایی که انقلاب را ندیده اند شاهد هستیم. اگر همه خصوصا صاحب نظران این دغدغه معظم له را جدی می گرفتند امروز شاهد بعضی هنجارشکنی ها نبودیم.


وی بیان کرد: گذشته مقاومت ثابت کرده است تجهیزات نظامی ما کابوسی برای صهیونیست های غاصب است.

رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل معرفی شد

حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان اردبیل نیز با اشاره به اقدامات دستگاه قضایی استان در حوزه های مختلف،تصریح کرد: علیرغم عقب ماندگی ها در بحث زیر ساخت ها و کمبود نیروهای قضایی و اداری از افزایش 42 درصدی استفاده از مجازات جایگزین حبس، برگزاری 96 درصد جلسات دادرسی های الکترونیکی با زندان، افزایش میزان بازدید قضات از زندان های استان در راستای سیاست های کاهش جمعیت کیفری، ابلاغ اوراق قضایی به صورت الکترونیک، مصالحه بیش از 41 درصد از پرونده های ارجاعی به توسعه حل اختلاف و اخذ 9 مورد رضایت قطعی از اولیای دم در پرونده های مربوط به قصاص نفس در طول سال جاری بخشی از مهم ترین اقدامات دادگستری استان دانست.

رئیس شورای قضایی استان در پایان وضعیت استان را از حیث هماهنگی مجموعه های مختلف قضایی، امنیتی، اجرایی را در مدیریت بحران ها و تأمین امنیت و آرامش مردم بسیار مطلوب ارزیابی کرد و ابراز امیداوری کرد اینگونه هم افزایی ها برای خدمت رسانی بیشتر و مطلوب به مردم بیش از پیش استمرار یابد .

در پایان این مراسم از کریم نوروزی به پاس ۶ سال ریاست سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل قدردانی و بهروز میرعلی‌زاده به عنوان رئیرئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل معرفی شدس این سازمان معرفی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار