فرمانده سپاه کربلا در گفتگو با بسیج خبر داد

حضور ۸۰ گروه جهادی بسیج مداحان مازندران در رزمایش جهادگران فاطمی ۲

ساری-فرمانده سپاه کربلا از فعالیت ۸۰ گروه جهادی ویژه بسیج مداحان مازندران در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ خبر داد و گفت: این گروه‌ها از امروز تا ۱۴ بهمن به مردم در حوزه‌های مختلف خدمات رسانی می‌کنند.
کد خبر: ۹۴۸۶۰۰۵
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳

حضور ۸۰ گروه جهادی بسیج مداحان مازندران در رزمایش جهادگران فاطمی ۲

خبرگزاری بسیج، سردار سیاوش مسلمی امروز در حاشیه افتتاحیه رزمایش ملی جهادگران فاطمی ویژه مداحان وهیئات مذهبی با عنوان میانداران خدمت در حسینیه عاشقال کربلای ساری درگفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، از فعالیت ۸۰ گروه جهادی ویژه بسیج مداحان مازندران در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ خبر داد و گفت: این گروه‌ها از امروز تا ۱۴ بهمن به مردم در حوزه‌های مختلف خدمات رسانی می‌کنند.

فرمانده سپاه کربلا به افتتاح خانه محروم ویژه این رزمایش هم اشاره کرد و افزود: بسیج مداحان سال گذشته ساخت ۵ خانه محرومین را برعهده گرفت که در این ایام به بهره برداری می‌رسد.

به گفته سردار مسلمی ۲ هزار بسته معیشتی و ۲۰ هزار قرص نان با بهره گیری از ظرفیت خیرین و هیات مذهبی در قالب نهضت کمک مومنانه بین نیازمندان در این رزمایش توزیع می شود.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه با تصریح بر اینکه بسیج مداحان علاوه بر جهاد خدمت در حوزه جهاد تبیین و امیدآفرینی کار‌های موثری انجام دادند، گفت: بحث جهاد تبیین یک کار فوق العاده بسیج مداحان است که هیئت رزمندگان و هیات مذهبی مازندران با بهره گیری از جوانان جهادی و انقلابی در حال انجام آن هستند.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار