امام جمعه موقت تهران:

طلاب افسران جنگ نرم هستند/ سربازی امام عصر(عج) برترین مدال افتخار روحانیون است

امام جمعه موقت تهران در مراسم عمامه‌گذاری طلاب در حوزه علمیه امام محمد باقر (ع) و حکیم هاشم تهرانی گفت: طلاب در ترویج معارف اسلامی و ارزش های انقلابی روش جهاد تبیین را دنبال کنند.سربازی امام عصر(عج) برترین مدال افتخار روحانیون است
کد خبر: ۹۴۸۶۰۰۰
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، مراسم عمامه گذاری جمعی از طلاب حوزه علمیه امام محمد باقر علیه السلام و حکیم هاشم تهرانی رحمت الله علیه، امروز ششم بهمن ماه با حضور جمعی از شخصیت های فرهنگی و علمی از جمله حاج محمود لولاچیان، موسس حوزه علمیه امام محمد باقر علیه السلام برگزار  شد.

حجت الاسلام والمسلمین رنجبریان در ابتدای این مراسم به ارایه گزارشی از فعالیت های حوزه علمیه امام محمد باقر علیه السلام پرداخت و گفت که طلاب این حوزه علمیه، افسران جنگ نرم هستند.

مدیر حوزه علمیه امام محمد باقر علیه السلام افزود: طلاب این حوزه علمیه علاوه بر تقلید به اسلام و تهذیب اخلاقی و سربازی برای نظام جمهوری اسلامی، اهل مباحثه و گعده و نماز شب و مطالعه و پژوهش و به ویژه در حوزه تسلط به زبان عربی هستند.

در ادامه مراسم عمامه گذاری طلاب در حوزه علمیه امام محمد باقر علیه السلام، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی با اشاره به افتخارات و دستاوردهای سربازی امام عصر علیه السلام، گفت: دشمنان در اغتشاشات اخیر به دنبال تضعیف جایگاه دین و ارزش های اسلامی و انقلابی و کاهش تعامل   با روحانیت بودند که البته به هدف خود نرسیدند.

امام جمعه موقت تهران افزود: طلاب باید روش جهاد تبیین را در ترویج معارف اسلامی و ارزش های انقلابی دنبال کنند و هیچ جایگزینی برای این مهم وجود ندارد.

 

وی اضافه کرد: سربازی امام عصر علیه السلام برترین افتخار روحانیون است و شهادت و ایثار و جان فشانی در این مسیر جان خود را نثار می کنند.

صدیقی در ادامه با بیان اینکه تلاش دشمنان در آشوب های اخیر به هیچ جایی نرسید، اظهار کرد: خدمت به اسلام آنقدر عالی است و ارزش دارد و این کشور چون مورد حمایت الهی است هیچ دسیسه ای نمی تواند به آن ضربه بزند.

  در ادامه این مراسم با حضور حاج محمود لولاچویان و حجت الاسلام والمسلمین صدیقی، جمعی از طلاب، لباس روحانیت بر تن کردند و از امروز به صورت ویژه و رسمی، سرباز امام زمان علیه السلام شدند.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار