مسئول سازمان بسیج مداحان کشور در گفتگو با بسیج:

۵۰۰ گروه جهادی در بسیج مداحان به مردم خدمات رسانی می کنند

ساری-مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی کشور از فعالیت ۵۰۰ گروه جهادی در حوزه‌های مختلف از جامعه بسیج مداحان هم خبر داد و افزود: در کنار جهاد خدمت، اجرای فریضه جهاد تبیین و امیدآفرینی از وظایف مهم این سازمان است.
کد خبر: ۹۴۸۵۹۹۹
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴

۵۰۰ گروه جهادی در بسیج مداحان به مردم خدمات رسانی می کنند

خبرگزاری بسیج، یوسف ارجونی امروز در حاشیه افتتاحیه رزمایش ملی جهادگران فاطمی ویژه مداحان وهیئات مذهبی با عنوان میانداران خدمت در حسینیه عاشقال کربلای ساری درگفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، با اشاره به اینکه رزمایش جهادگران فاطمی برای همه اقشار بسیج در طول سال به مدت یه هفته برنامه ریزی شده است تا جهاد خدمت رسانی به آحاد مردم انجام شود، گفت:رزمایش جهادگران فاطمی 2  با میزبانی استان مازندران و شهرستان ساری افتتاح و به مدت یک هفته این رزمایش در سراسر کشور برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی کشور از فعالیت ۵۰۰ گروه جهادی در حوزه‌های مختلف از جامعه بسیج مداحان هم خبر داد و افزود: ساخت و مرمت خانه محرومان، کمک‌ها و بسته‌های معیشتی، پویش نذر خون، نذر نان، توزیع جهیزیه، آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، میز‌های خدمت  با هدف جهاد خدمت از جمله خدمات بسیج مداحان است.

ارجونی در ادامه با تصریح بر اینکه در کنار جهاد خدمت، جهاد امیدافرینی توسط جامعه ستایشگری هم صورت میگیرد، خاطرنشان کرد: اجرای فریضه جهاد تبیین و  امیدآفرینی از وظایف مهم این سازمان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها