خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه لارستان خبر داد

برپایی نمایشگاه «مشاغل خانگی و اقتصاد مقاومتی» در لارستان

فرمانده سپاه ناحیه لارستان گفت: نمایشگاه مشاغل خانگی و اقتصاد مقاومتی در شهرستان لارستان به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۸۵۹۹۱
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار عیسی افسری اظهار داشت: نمایشگاه مشاغل خانگی و اقتصاد مقاومتی در شهرستان لارستان به مناسبت دهه مبارک فجر با بیش از ۵۰ غرفه از ۶بهمن ماه برپا خواهد شد و فعالیت خود را تا ۱۴ بهمن ماه ادامه می‌دهد.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان بیان داشت: در این نمایشگاه که به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه لارستان و همکاری اداره کار و بسیج اصناف و کارگری شهرستان برپاشده است، تولید کنندگان مشاغل خانگی و صنعتی در راستای اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی، محصولات خود را با کیفیت و قیمتی مناسب به همشهریان و هموطنان عرضه خواهند کرد و انتظار می رود که مردم عزیز لارستان بزرگ و دیگر مناطق، ضمن بازدید و حمایت از این کسب و کارها، باعث رونق تولید و شکوفایی اقتصاد در این خطه شوند.

سرهنگ افسری در ادامه ضمن بیان این مطلب که نمایشگاه مشاغل خانگی و اقتصاد مقاومتی لارستان فرصت مناسبی برای ارائه و عرضه محصولات فعالان این حوزه و همچنین برقراری ارتباط و تعامل بیشتر با سایر افراد حاضر در این نمایشگاه می باشد، افزود: بسیج سازندگی سپاه ناحیه لارستان طبق روال گذشته، آماده هرگونه حمایت و همکاری با تولیدکنندگان مشاغل خانگی و صنعتی،اقتصاد مقاومتی، صنایع تبدیلی و... خواهد بود و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

به گزارش بسیج، نمایشگاه مشاغل خانگی و اقتصاد مقاومتی لارستان از ۶ لغایت ۱۴ بهمن ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در سالن شهید فرجعلی باقریه روبه روی پارک شهر، مهیای بازید همشهریان و هموطنان عزیز است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها