امام‌جمعه دره شهر:

پیروزی انقلاب اسلامی چشم امید مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت

امام‌جمعه دره شهر گفت: پیروزی انقلاب اسلامی چشم امید مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت. پیروزی انقلاب اسلامی سرآغاز یک حرکت بزرگ برای توسعه و پیشرفت ایران اسلامی در جهت برون‌رفت از روز‌های طاغوت و استکبار است که نیاز است هر روز بیشتر در بین مردم تبیین شود.
کد خبر: ۹۴۸۵۹۶۶
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹


به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام احمد امرایی امام‌جمعه دره شهر  گفت: این روزها، روز‌هایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ایران و روز‌های پیروزی انقلاب اسلامی است. پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدون شک معجزه‌ای الهی بود که به دست یکی از مصلحان تاریخ به انجام رسید و چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت.

وی افزود: دهه مبارک فجر سرآغاز حرکتی عظیم در تاریخ ایران‌زمین و طلیعه به بار نشستن مبارزات ملتی است که با عزمی راسخ و در پرتو انفاس مسیحایی خمینی کبیر (ره)، فصلی تازه و حیاتی دوباره را در تاریخ پرشکوه ایران اسلامی رقم زدند.

امرایی در ادامه گفت: انقلاب اسلامی نه‌تن‌ها در عرصه سیاسی منشأ تغییرات شگرفی در عرصه ملی و بین‌المللی شد؛ بلکه با تأثیرگذاری عمیق بر افکار و اندیشه‌های آحاد مردم فراتر از مرز‌های جغرافیایی ایران میلیون‌ها انسان را از درون متحول ساخت و پیام نه شرقی و نه غربی را فراتر از چارچوب‌های دیپلماسی در وجود انسان‌ها به رخ کشید تا آن‌ها با اعتمادبه‌نفس و خودباوری و با الهام از تعالیم اسلام ناب محمدی (ص)، سد محکمی در مقابل زیاده‌خواهی‌های ستمگران و مستکبران عالم شوند.

امام‌جمعه دره شهر تصریح کرد: ضروری است بیش‌ازپیش در تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی تلاش و کوشش مضاعف کرده و امسال در جهت کم‌فروغ کردن تلاش‌های دشمنان همه باید در راستای جهاد تبیین تلاش کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار