سردار معروفی در مراسم بزرگداشت شهید سروری‌راد:

در ۲۲ بهمن امسال دشمنان باید مانند کف روی آب، کنار بروند/ در حوزه سیاست، خط‌کشی جز ولایت نداریم

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در ۲۲ بهمن امسال باید عملیات بزرگ انجام شود، گفت: مردم به انقلاب اسلامی اعتقاد دارند. باید یک بار دیگر کشور با حضور مردم غسل داده شود و دشمنان مانند کف روی آب، کنار بروند.
کد خبر: ۹۴۸۵۹۲۷
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱

در ۲۲ بهمن امسال دشمنان باید مانند کف روی آب، کنار بروند/ در حوزه سیاست، خط‌کشی جز ولایت نداریم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار حسین معروفی معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در مراسم بزرگداشت شهید محمدحسین سروری‌راد، در سالن شهید فهمیده اظهار کرد: در حوزه پایگاه‌های مقاومت، نگاه استراتژی و عملیاتی داریم و شما بسیجیان باید در پایگاه خود، نگاه راهبردی به ملت داشته باشید. وی با بیان اینکه تا حوزه راهبردی نظام را ندانیم، نمی‌توانیم راهبرد نظام را عملیاتی کنیم افزود: باید نگاه‌تان را آن‌چنان تطبیق دهید که امکان عملیاتی‌شدن داشته باشند.

سردار معروفی با بیان اینکه شهید سلیمانی را با خاطره نمی‌بینیم بلکه با نظامات مختلف معرفتی ایشان را معرفی می‌کنیم گفت: با شناخت سی‌وهشت ساله از شهید سلیمانی عرض می‌کنم که آن شهید بزرگوار، فقط شهید مدافع حرم نیست بلکه شهید بسترساز تمدن اسلامی بر اساس گام دوم انقلاب است.

وی تاکید کرد: با شهادت حاج‌قاسم عزیزمان هنر دین، پیغمبر، قرآن، انقلاب اسلامی، امام راحل(ره) و حضرت آقا به رخ جهانیان کشیده شد و او الگوی عملی ما برای وحدت، مردم‌نوازی، حفظ امنیت و ولایت‌باوری است.

سردار معروفی با بیان اینکه هرکه می‌خواهد نقطه ذوب در ولایت را بداند باید به حاج‌قاسم سلیمانی نگاه کند، اضافه کرد: حاج‌قاسم در نظام ولایی و غیرت، اسوه بود. نظام ولایی، نظام ولایت‌پذیری نیست بلکه نظام ولایت‌باوری است.

وی گفت: شهید سلیمانی ولایت‌باور بود و معرفت نسبت به ولایت را در سراسر زندگی مجاهدانه‌اش ترویج می‌کرد.

سردار معروفی افزود: حاج‌قاسم چهار ماه قبل از شهادتش، در موقوف‌نامه بیت‌الزهرا کرمان نوشته که این مکان موقوفه متعلق به صدیقه فاطمه زهرا(س) است و هر کسی در این مکان نماز می‌خواند، باید محب اهل بیت(ع) و همچنین امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای باشد.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: عده‌ای بعد از سی‌وسه سال با عناد نمی‌خواهند بفهمند که رویکرد امام خامنه‌ای همان رویکرد امام خمینی است اما حاج‌قاسم ذوب در ولایت امامین انقلاب اسلامی بود.

سردار معروفی اظهار کرد: عده‌ای به ما بسیجیان می‌گویند که «شما سیاسی نباشید». مگر می‌شود بسیج، سیاسی نباشد؟ ما در بسیج می‌گوییم که ما سیاسی‌باز نیستیم و می‌خواهیم راهبرد نظام انقلاب اسلامی و امامین انقلاب را پیاده کنیم.

وی در این‌باره اضافه کرد: در حوزه سیاست ما خط‌کشی جز ولایت نداریم چون ما در نظام اسلامی، فدای انقلاب اسلامی، ولایت و ملت بزرگ‌مان هستیم. 

سردار معروفی گفت: در حوزه خدمات‌دهی، نگاه بسیج فقط به دین و انقلاب است. ما نگاه نمی‌کنیم کسی که داریم به او خدمات می‌دهیم، شیعه است یا سنی. برای ما مسلم و مومن و ایرانی‌بودن مهم است. این نگاه، نگاه سیاسی حاج‌قاسم است. وی افزود: در نگاه سیاسی حاج‌قاسم، هرکسی به اندازه یک نخ قرقره به نظام وفادار باشد، باید با نگاه جذب حداکثری به او نگاه کرد. 

وی با بیان اینکه در مدت اخیر دشمنان به ملت، شهیدان و علی‌الخصوص به جوانان ما ظلم کردند گفت: ما ۱۸۸ هزار شهید دادیم، اما نگذاشتیم پای بیگانه به خاک ما برسد و دامان ناموس خودمان را از دست بیگانگان پاک نگه داشتیم.

سردار معروفی مطرح کرد: حاج‌قاسم در مقابله با داعش، ناموس ایزدی را نجات داد و نگذاشت دست داعش به ناموس ایرانی برسد.

وی افزود: باید شهید سلیمانی را با اندیشه زیبایش در همه عرصه‌ها ترویج کنیم. این کار فقط از عهده بسیج بر می‌آید. بیست‌ودو بهمن ماه امسال باید مثل عملیات دفاع مقدس، پیروزمندانه باشد.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در ۲۲ بهمن امسال باید عملیات بزرگ انجام شود تاکید کرد: مردم به انقلاب اسلامی اعتقاد دارند. باید یک بار دیگر کشور با حضور مردم غسل داده شود و دشمنان مانند کف روی آب، کنار بروند. این امر به برکت ملت بزرگ ایران عملیاتی می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز شما ایستادگان در مقابل دشمنان خدا هستید و باید ببینید که در چه جایگاهی قرار گرفته اید، گفت: بزرگترین حدوث تاریخی، بعثت نبی مکرم اسلام است و پیامبر اعظم ما رحمت‌اللعالمین است و نه رحمت‌المسلمین یا رحمت‌الله مومنین. ایشان برای بشریت هستند.

سردار معروفی اظهار کرد: پیامبر اکرم آخرین پیامبر و رسول است که از جانب حضرت قدس عالم امکان فرستاده شده اند و معجزه ایشان قرآن است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج با بیان اینکه مفسر قرآن اهل بیت(ع) هستند، گفت: در عاشورا نیز همه حسین بن علی(ع) را می‌شناختند و حقیقت دین خدا، امام حسین(ع) بود اما حادثه عاشورا نتیجه جهل عقل کوفیان بود.

وی گفت: نهایتا نتیجه عاشورا، باقی ماندن دین خدا شد. امسال در اربعین دیدیم که فقط شیعه نبود، بلکه اهل تسنن و مسیحی‌هایی هم که دل در گرو اهل بیت داشتند، به این راهپیمایی پیوستند. برای همین، ما نقش شهید سلیمانی و مقاومت در باقی ماندن اسلام را بیشتر می فهمیم.

سردار معروفی اضافه کرد: امام عظیم‌الشأن ما با هدایت الهی از سال ۴۲ قیام کرد و با حرکتهای فرهنگی و تغییر رویکرد و با حضور همه اقوام که اطاعت کردند،حکومت ستمشاهی و دست نشانده را نابود کردند و جایگزین آن انقلاب اسلامی یعنی حکومت اسلامی را قرار دادند که این یعنی اسلام ناب محمدی.

وی اظهار کرد: امام‌(ره) حدوث آفرید چرا که ایشان اسلام ناب را احیا کرد و این شعار نیست و حقیقت انقلاب اسلامی است.

سردار معروفی گفت: خواهران و برادران اهل سنت می‌دانند که در غزه یک شیعه وجود ندارد و بیشترین خیانت را به این غزه، عربستان وهابی انجام داد اما شهدا، باعث عزت اسلام ناب در غزه شدند.

وی هدف اصلی داعش را وارونه جلوه دادن اسلام حقیقی دانست و گفت: ما با یک فکر و اندیشه در منطقه و جهان اسلام درگیر بودیم. نگاه اسلام به سرعت به سمت آمریکا، آفریقا و اروپا در در حرکت است و دشمنی آنها به دلیل این است که می خواهند این حرکت را کند کنند‌.

سردار معروفی تاکید کرد: امام(ره) جمعی را از خود مردم انتخاب کردند و به آنها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفین لقب دادند چرا که خود مردم انقلاب را آفریدند و آن را حفظ خواهند کرد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: حادثه عاشورا به ما پیام می دهد که ما به عنوان ملت امام حسین نباید از اجتماع دشمنان بترسیم چراکه ما برحقیم و عاشورایی هستیم. در تاریخ اسلام اثری از آن سی هزار نفر نیست اما آن ۷۲ نفر بخشی از تاریخ هستند.

وی تاکید کرد: ما ملت امام حسین (ع) هستیم. زاویه ما تغییر نمی‌کند چون ما بر حق هستیم؛ چون قرآن ما، ائمه ما، انسانیت و ناموس‌پرستی ما، بر حق است.

سردار معروفی خطاب به فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج گفت: شما فرمانده پایگاه بسیج هستید که امسال در سالگرد شهادت شهید سلیمانی و دهه مقاومت با تولیدات و با حضورتان در عرصه های مختلف، انقلاب کردید.

سردار معروفی افزود: بسیجی‌های ما فقط منحصر به یک پایگاه مقاومت نیستند بلکه امروز بسیجیان ما دلیل باقی ماندن انقلاب هستند. یک پایگاه در هر جایی که باشد، یعنی همه ملت ایران، یعنی همه انقلاب اسلامی، همه ناموس، همه کشور، تمامیت ارضی، انسانیت و بزرگی ملت ایران‌. 

وی با بیان اینکه اثر یک پایگاه مقاومت با یک برادر بسیجی مثل ابوذر روحی و سرود سلام فرمانده جهانی می شود، ادامه داد: ما باید با هنر خود جذب اسلام، انقلاب و اهل بیت را زیاد کنیم. اصلاً به دنبال شیعه کردن برادران و خواهران اهل تسنن نبودیم و نیستیم ما به دنبال حفظ سنی در مکتب اسلام هستیم و نه وهابیت و سلفیتی که تبدیل بشود به جنگ با اسلام.

سردار معروفی گفت: انقدر ما مشترکات با اهل سنت دارید که اگر روی آن تمرکز کنیم جایی برای بحث باقی نمی ماند اما، دشمن امروز باب وحدت ما را می زند.

سردار معروفی اظهار کرد: امروز شیطنت دشمن در کردستان و بلوچستان را می بینید. بلوچستانی که تنها قومی هستند که می‌گویند خاک ما، مادر ما است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین مطرح کرد: بلوچستانی که با غیرت به ناموس و با غیرت به انقلاب اسلامی نگاه می کند، انقلاب اسلامی را دوست دارد اما، در فضای مجازی کاری دشمن را ببینید که چه می کند.


ت-۹۶۰۶

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار