خبرهای داغ:
قاسمی فرزاد تأکید کرد

ضرورت توجه به مسائل فرهنگی و معنوی ایثارگران

همدان- استاندار همدان با بیان اینکه طرح سپاس و تجلیل و تکریم خانواده‌های شهدا نیز در حال انجام است، گفت: توجه به مسائل فرهنگی و معنوی ایثارگران از جمله مهم‌ترین مسائل است که باید به آن پرداخته شود.
کد خبر: ۹۴۸۵۸۲۳
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه کارگروه ترویج ایثار و شهادت که با حضور سید امیرحسین قاضی ‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسئولین دستگاه‌های اجرایی در سالن شهدای استانداری همدان برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت امام هادی(ع) و تبریک ایام الله دهه فجر و اعیاد رجبیه، اظهار کرد: استان همدان افتخار این را دارد که ۸ هزار شهید را تقدیم انقلاب کرد که به خود می‌بالد.

وی با بیان اینکه فرمانده همه این شهدا شهید همدانی حبیب دلها است، افزود: این شهید بزرگوار ۶۰ سال از عمر خود را در این مسیر و اهداف والای انقلاب طی کرد و به شهادت رسید.

استاندار همدان با تأکید بر ضرورت رسیدگی به والدین و فرزندان شهدا عنوان کرد: امروز در شرایطی قرار داریم که ایثارگران، جانبازان و والدین شهدا ما در سنین پیری هستند و نیاز به توجه دارند.

وی گفت: اجرای بند «ک» تبصره بودجه در سال جاری، تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی، اعمال 25 درصدی، توجه به مشکل مسکن و زمین ایثارگران از جمله اقدامات انجام شده است که بنیاد شهید پیگیر کار است.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه طرح سپاس و تجلیل و تکریم خانواده‌های شهدا نیز در حال انجام است، خاطرنشان کرد: توجه به مسائل فرهنگی و معنوی ایثارگران از جمله مهم‌ترین مسائل است که باید به آن پرداخته شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار