جانشین سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان:

خدمت بی منت، اصلی ترین خواسته شهداست

سردار پرویزآبسالان در هشتمین یادواره شهدای ورزشکا‌ر شهرستان زاهدان گفت: مهمترین انتظار شهدا، خدمت بی منت به انقلاب و ولایت مداری است.
کد خبر: ۹۴۸۵۷۰۲
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار پرویز آبسالان، جانشین سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در هشتمین یادواره شهدای ورزشکار شهرستان زاهدان که در سالن اجتماعات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در این شهرستان برگزار شد، با اشاره به آیات در خصوص مقام، جایگاه و ارزش شهدا در قرآن کریم گفت: شهدا زنده هستند و در نزد پروردگارشان روزی می خورند و برگزاری یادواره شهدا مصداق زنده بودن آنهاست.

وی افزو.د: در عظمت شهیدان باید تفکر کرد چرا که شهدا در اعلی ترین درجات قرار دارند و خداوند خریدار آنها شده است.

سردار آبسالان ضمن اشاره به فرمایش رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اینکه شهادت مرگ تاجرانه است، تصریح کرد: شهدا از ارزش ترین سرمایه یعنی جان خویش گذشتند و قطعا جایگاه شهدا یک جایگاه ویژه هست و امروز باید خواسته و حرکت شهدا را به همگان تببین کنیم و در مسیری حرکت کنیم که شهدا از ما خواسته اند.

جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: مهمترین خواسته های شهدا از ما، پیروی از ولایت فقیه به عنوان ولایت رسول الله، حفظ حجاب و خدمت بی منت به مردم است و امروزه هجمه اصلی دشمن بر ولایت فقیه و جایگاه والای زن مسلمان است و دشمن تلاش دارد خدمات نظام و انقلاب را وارونه جلوه دهد و انقلاب را از بین ببرد.

این مسئول با اشاره به سیره شهید سلیمانی بیان کرد: شهید سلیمانی عمری به مجاهدت در راه اسلام پرداخت و همیشه تاکید داشت که دست از رهبری و ولایت فقیه برندارید و از همه درخواست می کرد تا برایش دعای شهادت کنند و در نهایت به آرزوی خویش که شهادت در راه خداوند بود، نائل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار