سردار حیدرنیا:

البرزنشینان، در تمام عرصه ها ولایتمداری خود را ثابت کرده اند

فرمانده سپاه استان البرز گفت: البرز استانی شهیدپرور و مردم آن در هر شرایطی، پای کار این نظام و انقلاب هستند و در تمام عرصه ها با حضور پررنگ و موثر خود، ولایتمداری خود را ثابت کرد اند و آن را به رخ جهانیان می کشند.
کد خبر: ۹۴۸۵۴۹۱
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴

البرزنشینان، در تمام عرصه ها ولایتمداری خود را ثابت کرده اند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز امروز در یادواره ۴۴۲ شهید کارگری و کارفرمایی این استان که با حضور مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در امور نظامی در سالن شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد، یاد و خاطره شهدای این مرز و بوم به ویژه شهدای مدافع امنیت البرز، سید روح الله عجمیان و علی اصغر قورت بیگلو را گرامی داشت.

وی با اشاره به اینکه این مراسم به منظور بزرگداشت ۵ هزار و ۲۵۰ شهید سرافراز استان البرز به ویژه ۴۴۲ شهید کارفرمایی و کارگری به همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان بسیج کارگری استان برگزار شده است، مطرح کرد: این کشور علاوه بر بیش از پنج هزار شهید، بالغ بر ۱۵ هزار جانباز سرافراز، ۱۱۵ شهید مدافع حرم ایرانی و تیپ فاطمیون و ۱۱ شهید مدافع سلامت تقدیم این نظام و انقلاب کرده است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به اینکه امنیت و آرامش امرو کشور مرهون خون پاک شهدا و ازخودگذشتگی جانبازان سرافراز است، اظهار کرد: البرز استانی شهیدپرور و مردم آن در هر شرایطی، پای کار این نظام و انقلاب هستند و در تمام عرصه ها با حضور پررنگ و موثر خود، ولایتمداری خود را ثابت کرد اند و آن را به رخ جهانیان می کشند. امید است بتوانیم خادمان خوبی برای ولی نعمتان این انقلاب باشیم

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار