جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان:

برخی از قرارگاه‌های سپاه مردمی هستند

به گفته جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان برخی از قرارگاه‌های سپاه مردمی هستند زیرا سپاه برگرفته و جزئی از مردم بوده و مردم هم دوشادوش سپاه برای حفظ این نظام اسلامی جوانان‌ زیادی را تقدیم انقلاب کردند.
کد خبر: ۹۴۸۵۴۵۲
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، بعد از اقدام خصمانه اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش‌ازظهر امروز جمعی از طلاب، اساتید و مدیران حوزه علمیه استان گیلان با حضور در ستاد فرماندهی سپاه قدس گیلان با فرماندهان این سپاه دیدار کردند. 

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه سپاه یک نهاد خدمت‌گذار برای مردم است، اظهار کرد: هدف اصلی سپاه پاسداران حفظ انقلاب و خدمت به مردم در عرصه‌های مختلف است که در راه تحقق این امر شهدای بسیار زیادی را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند.

الیاس کوثری با اشاره به مردمی بودن برخی از قرارگاه‌های سپاه پاسداران گفت: برخی از قرارگاه‌های سپاه مردمی هستند زیرا سپاه برگرفته و جزئی از مردم بوده و مردم هم دوشادوش سپاه برای حفظ این نظام اسلامی جوانان‌ زیادی را تقدیم انقلاب کردند. 

وی با تاکید بر پیشرفت‌های قابل تأمل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های دفاعی و امنیتی بیان کرد: عرصه دفاعی و امنیتی ۲ وظیفه مهم سپاه است که این نهاد در ۲ حوزه دفاعی و امنیتی به خوبی عمل کرده و در جهان به یک قدرت مبدل شده لیکن استکبار چون تاب دیدن این موفقیت را ندارند با تحریم سپاه اوج استصیال خود را نشان دادند. 

پایان پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار