مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:

کاهش وحدت بین مردم و نهادهای انقلابی هدف استکبار از تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

به گفته مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان بغض و کینه دشمنان داخلی به مانند منافقین و استکبار و مرتجعین منطقه‌ای بر همگان ثابت شده است و این ۲ گروه در همواره در تلاشند تا بین اقشار مختلف مردم به ویژه بین مردم و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اختلاف ایجاد کنند.
کد خبر: ۹۴۸۵۴۳۸
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، بعد از اقدام خصمانه اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش‌ازظهر امروز جمعی از طلاب، اساتید و مدیران حوزه علمیه استان گیلان با حضور در ستاد فرماندهی سپاه قدس گیلان با فرماندهان این سپاه دیدار کردند. 

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در این جلسه با بیان اینکه درطول ۴۴ سال گذشته ۲ گروه از اقشار در بازه زمانی مختلف مورد تهاجم استکبار به سرکردگی آمریکا قرار گرفته است، اظهار کرد: در ۴۴ سال گذشته ۲ گروه جامعه روحانیت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره مورد تهاجم همه جانبه دشمنان قرار گرفتند. 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احسان‌الله محمدی با اشاره به استصیال دشمن از اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور گفت: تحریم و تروریستی اعلام کردن سپاه توسط اتحادیه اروپا نشان می‌دهد که کشورهای غربی به شدت از اقدامات جهادی، دفاعی، امنیتی و محرومیت‌زدایی سپاه وحشت دارند و به این دلیل دست به این اقدام مفتضحانه زدند. 

وی با تاکید بر لزوم توجه به وحدت میان قشر روحانیت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: سپاه از روحانیت و روحانیت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و این ۲ قشر ۲ وجهه جدانشدنی از هم هستند زیرا خود را سرباز ولایت و انقلاب می‌دانند. 

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان یکی از اهداف دشمن از تحریم سپاه پاسداران را از بین بردن وحدت میان مردم و نهادهای انقلابی دانست و تصریح کرد: بغض و کینه دشمنان داخلی به مانند منافقین و استکبار و مرتجعین منطقه‌ای بر همگان ثابت شده است و این ۲ گروه در همواره در تلاشند تا بین اقشار مختلف مردم به ویژه بین مردم و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اختلاف ایجاد کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار