مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

برنامه‌های دهه فجر با رویکرد مردمی و جهاد تبیین برگزار می شود

زنجان - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت:امسال برنامه‌های دهه فجر با رویکرد مردمی و جهاد تبیین برگزار می شود و در این راستا از ظرفیت دستگاه های فرهنگی برای برگزاری برنامه ها استفاده شود.
کد خبر: ۹۴۸۵۴۳۴
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴

برنامه‌های دهه فجر با رویکرد مردمی و جهاد تبیین برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان،امرالله‌حسنی در جلسه کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان زنجان، با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر امسال با رویکرد مردمی و جهاد تبیین برگزار خواهد شد، گفت: ایام دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب است.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری برنامه‌های ویژه دهه فجر با رویکرد فرهنگی تاکید کرد: دستگاه‌های فرهنگی باید با تمام توان نسبت به برگزاری برنامه‌های تبیینی دهه فجر اقدام کنند و ظرفیت‌های خود را در این زمینه به کار بگیرند.

مدیرکل ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: در راستای معرفی چهره منفور رژیم پهلوی ۷۰ اسلاید از جراید زمان پهلوی با عنوان «پهلوی به روایت تصویر» در مساجد، بقاع متبرکه و امامزادگان زنجان به نمایش درخواهد آمد.

حسنی افزود: پیام انقلاب اسلامی همواره یک پیام فرهنگی است و توانست با رویکرد فرهنگی فرایندی بزرگ و عظیم در ایران و جهان به نمایش بگذارد.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان زنجان نیز در این جلسه گفت: ۳۰ مجموعه، تشکل، هیئت مذهبی و موسسات مذهبی برای برپایی موکب و ایستگاه در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام آمادگی کرده‌اند که جانمایی این موکب‌ها در مسیر راهپیمایی در دستور کار قرار دارد.

حجت‌الاسلام علی ناصر با بیان اینکه همزمان با ایام دهه فجر جلسه آشنایی با جهاد تبیین برای ائمه جماعت مساجد برگزار خواهد شد، گفت: ۱۰ برنامه جهاد تبیین در ۱۰ مسجد شاخص زنجان برگزار خواهد شد و از ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن شب‌های قرآنی در مساجد زنجان برپا شود.

وی ادامه داد: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به صورت خانوادگی خواهد بود و در زنجان سه مسیر از بلوار تا میدان انقلاب، چهارراه امیرکبیر به سمت میدان انقلاب و سعدی‌وسط به سمت میدان انقلاب برای راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه پیش‌بینی شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار