با حضور معاون استاندار؛

جلسه هماهنگی ستاد راهیان نور در بابل برگزار شد

ساری-جلسه هماهنگی ستاد راهیان نور به ریاست دکتر قاسم عزیز زاده گرجی,معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۵۲۵۷
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، جلسه هماهنگی ستاد راهیان نور به ریاست دکتر قاسم عزیز زاده گرجی,معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل با حضور سرهنگ علی حسنعلی زاده جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بابل و دستگاه های مرتبط این شهرستان پیش از ظهر امروز در فرماندی این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه ضمن گرامیداشت میلاد امام باقر (علیه السلام) تدوین برنامه مدون ستاد راهیان نور شهرستان جهت عزیمت زائران به مناطق عملیاتی جنوب بررسی شد.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان بابل در این جلسه ضمن اشاره به مجاهدت ها و رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس تاکید کرد که راز ماندگاری انقلاب و دوام آن به دوران ۸ ساله دفاع مقدس است و بی شک این حجم از مجاهدت ها در برابر خبیث ترین دشمنان نام ایران را در جهان ماندگار کرد.

سرهنگ حسنعلی زاده افزود: اردوهای راهیان نور تداوم راه شهداء و تجدید پیمان با رهبری و عهد جانفشانی در راه انقلاب است،و  مسئولین در عرصه اردوهای راهیان نور می توانند با همکاری و هماهنگی در راستای خدمت به  زائران دیار شرایط را فراهم کرده  و مجموعه سپاه شهرستان هم  در این عرصه از هیچ گونه تلاشی مضایقه نخواهد کرد.

 عکاس:  سیدرضا مقیمی درزی

 ایمان احمدزاده گودرزی-خبرنگار افتخاری بسیج در بابل

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار