اعزام دانش‌آموزان تفرشی به مناطق عملیاتی جنوب کشور/اردوهای راهیان نور، راهی برای خودسازی دانش آموزان

۸۰ دانش آموز تفرشی امروز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۴۸۵۲۱۴
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴

سرهنگ پاسدار سیدمحمد میرهادی، فرمانده سپاه ناحیه تفرش در حاشیه مراسم بدرقه راهیان نور دانش آموزی این شهرستان در گفتگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی در تفرش گفت: امروز ۸۰ دانش آموز تفرشی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.

وی افزود: اردوهای راهیان نور برای دانش‌ آموزان و نسل نوجوان امروز بیانگر تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و بیان رشادت‌ های رزمندگان در جنگ هشت ساله دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه ناحیه تفرش تصریح کرد: طی مدت ۴ روز دانش‌ آموزان از یادمان‌های زیارتی در اردوی راهیان نور شامل مناطق عملیاتی فتح المبین، هویزه، شلمچه، نهر خین، معراج شهدا، پادگان شهید محمودوند و پادگان شهید زین الدین خواهد بود.

سرهنگ میرهادی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور از جمله مهمترین برنامه‌ های فرهنگی در راستای تقویت فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت در بین دانش آموزان است، افزود: دفاع مقدس یک گنج عظیم بود و هدف راهیان نور آشنایی نسل جوان امروز با این گنجینه بزرگ است.

وی خاطرنشان کرد: اردوهای راهیان نور یکی از برنامه‌ هایی است که می‌تواند روح ایستادگی و مقاومت را در کشور ما بیش از پیش نهادینه کند.

اردوهای راهیان نور، راهی برای خودسازی دانش آموزان

محمدرضا رضایی، فرماندار شهرستان تفرش نیز در این مراسم گفت: اردوی راهیان نور مسیری جهت خودسازی دانش آموزان است.

وی افزود: با جان‌فشانی شهدا و رهبری مقتدرانه رهبر معظم انقلاب و ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان امروز ما شاهد این امنیت پایدار و بی‌نظیر جهان در کشور هستیم.

رضایی در پایان برای دانش آموزانی که راهی این سفر نورانی شدند آرزوی سلامتی کرد و در سخنانی به ایشان توصیه کرد که نهایت استفاده را از این سفر معنوی داشته اشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار