معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:

آرامش، امنیت و عزت امروز کشور مدیون اقتدار سپاه است

محسن حسین میرزایی گفت: آرامش، امنیت و عزت امروز کشور مدیون اقتدار سپاه است، اگر سپاه نبود امروز باید در میدان آزادی با داعش مبارزه می‌کردیم.
کد خبر: ۹۴۸۵۱۲۱
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه هماهنگی اطلاع رسانی برنامه های ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در سالن جلسات شهید مردانی استانداری چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

در این جلسه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه جسارت بیگانگان به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم می‌کنیم، اظهار کرد: آرامش، امنیت و عزت امروز کشور مدیون اقتدار سپاه است، اگر سپاه نبود امروز باید در میدان آزادی با داعش مبارزه می‌کردیم.

محسن حسین میرزایی افزود: خواص، مطالبه‌گران، انقلابیون و افراد مدعی باید در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی وارد عمل شوند، در چند ماه گذشته برخی خواص سکوت کردند.  

وی با بیان اینکه برای پایداری انقلاب اسلامی خون‌های بسیاری ریخته شده است، گفت: در چند ماه اخیر بسیاری از آقایان به اصطلاح مطالبه‌گر از مقام معظم رهبری و سپاه حمایت نکردند، ولایت‌مداری موجب عاقبت‌بخیری می‌شود.

حسین‌میرزایی با تاکید بر اینکه خانواده‌هایی در ایران داریم که چند جوان رشید خود را به برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی به جبهه فرستادند، عنوان کرد: به خانواده شهدا در این ایام توهین شد، اما این خواص موضع‌گیری نکردند، همه وظیفه داریم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در پیروزی انقلاب اسلامی سه عنصر به‌صورت بازر وجود دارد، اولین عنصر رهبری داهیانه امام راحل و مقام معظم رهبری است، حضور پرشور مردم و هدف الهی دیگر عناصر بود، هرجا مردم نقش‌آفرینی کردند باعث پویایی و پیروزی شد.

وی با تاکید بر اینکه در برگزاری برنامه‌های دهه فجر نقش اصلی با مردم است، یادآور شد: برنامه‌های دهه محرم به‌علت مردمی بودن باعث شد تا قرن‌ها ماندگار شود و هم‌چنان پرشور برگزار می‌شود.

حسین‌میرزایی با اشاره به اینکه گفتمان امامین انقلاب اسلامی و شهدا فاخر است، گفت: اگر از این گفتمان ناب فاصله بگیریم، شبهه در اذهان ایجاد می‌شود، باید این گفتمان در جامعه احیا شود.معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: علاوه بر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، باید به سمت تاثیرگذاری این برنامه‌ها برویم تا افراد دچار تغییر نگرش شوند.

وی با بیان اینکه در بین جوانان و نوجوانان شبهات بسیاری ترویج پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: باید برنامه‌های بصیرت افزا در دستور کار قرار بگیرد، باید امید در جامعه افزایش پیدا کند.

حسین‌میرزایی با تاکید بر اینکه باید از التهاب‌آفرینی در جامعه جلوگیری کنیم، گفت: برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی باید امیدآفرین باشند، همچنین باید هر کمیته یک برنامه خلاقانه و ابتکاری داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی باید به‌صورت ملموس برای تمام اقشار بیان شود، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در برنامه‌های دهه فجر معیار باشد،  اقدامات دستگاه‌های اجرایی در تمامی حوزه‌ها دقیق و به‌هنگام اطلاع رسانی شود.

در این جلسه تعدادی از مسئولین روابط عمومی دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلابی پیرامون روند برگزاری جشن های ایام الله دهه فجر به بیان نظرات خود پرداختند.

مدیرکل حوزه استاندار چهارمحال و بختیاری هم در این جلسه با بیان اینکه باید برای امر اطلاع‌رسانی فورا کمیته‌های ۹گانه تشکیل شوند، اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی برای مقابله با جنگ روانی دشمن به‌خوبی بیان شوند.

مهران مرادی افزود: تقویت روابط‌عمومی‌ها در شورای اداری مورد تاکید استاندار چهارمحال و بختیاری قرار گرفت، مدیران روابط‌عمومی اگر مانعی در حوزه اطلاع‌رسانی دارند، این مسئله را برای پیگیری اطلاع دهند.

مرادی با تاکید بر اینکه دشمن به‌دنبال ایجاد یاس و ناامیدی است، گفت: برای امیدآفرینی دستاوردهای نظام و دولت توسط مدیران روابط‌عمومی اطلاع‌رسانی شوند، دشمن به‌دنبال ایجاد شبهه و ابهام است و برخی افراد خواسته‌ یا ناخواسته در زمین دشمن بازی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه منکر مشکلات عدیده اقتصادی در کشور نیستیم، خاطرنشان کرد: پروژه‌های قابل توجهی در دهه‌فجر انقلاب اسلامی  افتتاح و به‌بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل حوزه استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: باید انسجام ملی بین مردم و مسئولان افزایش پیدا کند، مسئول باید پاسخگوی مطالبات مردم باشد، مدیران روابط‌عمومی‌ها نیز در این حوزه می‌توانند بسیار موثر عمل کنند.

ارسال نظرات